پرسپولیس نیوز : سید جلال حسینی مدافع میانی پرسپولیس در بازی با تراکتور یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و بازی بدون اشتباهی را انجام داد.

او معتقد است که برد در اولین بازی می تواند شرایط روحی پرسپولیس را برای بازی های بعدی بهتر کند.حسینی در خصوص بازی با تراکتور،اعتراض حریف به داوری و مسائل مختلف دیگر به سوالات ما پاسخ می دهد.او تاکید می کند که پرسپولیس مستحق برد در این بازی بود. 

بازی با تراکتور را چطور ارزیابی می کنی؟

بازی اول خیلی سخت بود ولی خدا را شکر که بردیم و این برد از لحاظ روحی به ما کمک می کند.در این مدت تمرینات خوبی انجام داده بودیم در ضمن هواداران هم پشت پرسپولیس بودند.با اینکه تمرینات سخت بدنسازی را پشت سر گذاشتیم ولی مهم این بود که در اولین بازی سه امتیاز را بگیریم. 

 

در مورد اعتراض جلالی و بازیکنان تراکتور به داوری چه صحبتی داری؟

داوری قهرمانی به نظرم ایرادی نداشت.او مدتی است که هر برخوردی را خطا نمی گیرد و دیگر بازی را نمی خواباند.من هم چند بار با بازیکنان حریف برخورد داشتم که داور دستور به ادامه بازی داد.من معتقدم در مجموع داوری خوب بود و نمی دانم چرا تراکتوری ها اعتراض کردند. 

 

نظرت در مورد تشویق کریمی در ورزشگاه چیست؟

کریمی بازیکن بزرگی است که در قبل همه پرسپولیسی ها جا دارد.او برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده ولی گاهی اوقات پیش می آید که بازیکن مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.بازیکنان حتی از  یک ماه آینده خود هم خبر ندارند. 

 

مقابل تراکتور بازی خیلی خوبی انجام دادی،مثل اینکه خیلی آماده هستی؟

من هم مثل بقیه بازیکنان برای موففیت پرسپولیس تلاش می کنم.در این بازی همه بازیکنان دوندگی زیادی داشتند و تلاش کردند که 3 امتیاز را بگیریم.

 

قبول داری سیدصالحی برای پرسپولیس خرید خیلی خوب بود؟

در این مورد باید کادر فنی نظر بدهد و آقای دایی هم صلاح دیده که نفرات مورد نظرش را به پرسپولیس بیاورد.امیدوارم همه بازیکنان جدید پرسپولیس موفق باشند.

 

وقتی سیدصالحی تک به تک شد چند درصد حدس می زدی توپ گل شود؟

فوتبال که قابل پیش بینی نیست ولی دست سیدصالحی درد نکند که این گل سه امتیازی را زد.او بازیکن خوبی است.

 

پرسپولیس قهرمان می شود؟

از حالا خیلی زود است در این خصوص حرف بزنیم و فقط باید به بازی با ذوب آهن فکر کنیم،دیداری که با آن شرایط آب و هوایی در اصفهان خیلی سخت است.

 

در مورد کاپیتانی محمد نوری چه صحبتی داری؟

نوری بازیکن توانایی است که شایستگی کاپیتانی پرسپولیس را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)