پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس زمان بازگشتش به میادین را منوط به نظر پزشکان دانست.

مهرداد پولادی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش پس از انجام دومین عمل جراحی گفت: خدارا شکر بعد از عملی که  انجام دادم شرایط خوبی دارم و منتظرم ببینم کادر پزشکی چه دستوری را صادر می‌کند.

وی ادامه داد: فردا از بیمارستان مرخص می‌شوم و پزشک معالجم معاینه نهایی را روی پایم انجام می‌دهد. قرار است پس از بررسی پزشکان زمان بازگشتم به میادین مشخص شود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد پیروزی این تیم مقابل تراکتورسازی در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه بچه‌ها توانستند اولین 3 امتیاز را در اولین بازی کسب کنند. این پیروزی خیلی مهم بود، چرا که اگر  در هفته‌های ابتدایی تمام امتیازات را جمع کنیم  در ادامه لیگ مشکلی نخواهیم داشت.

پولادی ضمن اشاره به این موضوع که پرسپولیس رفته رفته شرایط بهتری را در لیگ تجربه می‌کند، تاکید کرد: خدارا شکر شرایط پرسپولیس از همه نظر خوب است و باید در ادامه لیگ هم مانند بازی اول عمل کنیم و حداکثر امتیازات را بگیریم.

وی از انگیزه بالایش برای حضور در میادین صحبت کرد و گفت: می‌خواهم بعد از این مصدومیت طولانی سعی و تلاشم را انجام بدهم تا هم برای پرسپولیس بازیکن مثمرثمری باشم و هم دوباره پیراهن تیم ملی را بپوشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)