پرسپولیس نیوز : سرپرست سازمان لیگ با دفاع از برنامه‌ای که برای لیگ برتر و جام حذفی چیده است، از برگزاری جلسه مشترک با سرمربی تیم ملی برای بررسی برنامه پیشنهادی کی‌روش خبر داد.

مهدی تاج درباره انتقاد کارلوس کی‌روش از سازمان لیگ که امروز در نشست خبری‌اش با رسانه‌ها مطرح کرده بود، گفت: می‌خواستیم لیگ را 22 تیر شروع کنیم اما طبق قانون فیفا بین لیگ پارسال و امسال باید 8 هفته فاصله به وجود می‌آمد. از طرفی لیگ پارسال 20 اردیبهشت تمام شد و ما باید 22 تیر لیگ را شروع می‌کردیم اما امکان نداشت که فاصله را کمتر کنیم. درخواست فدراسیون نیز این بود که بازی‌ها را 15 روز عقب بیندازیم اما آن را 10 روز عقب انداختم یعنی بازی‌ها 2 مرداد شروع شد. بنابراین در این میان 5 روز از 15 روز را رعایت نکردیم.

سرپرست سازمان لیگ ادامه داد: خودم بیشترین حمایت را از تیم ملی کردم و به همین دلیل نیز بارها مورد تمجید کی‌روش قرار گرفتم. ما لیگ را سال قبل به موقع تمام کردیم در حالی که این اتفاق برای سازمان لیگ شکننده بود ولی ماحصلش پیروزی تیم ملی در سه بازی سرنوشت‌ساز بود. الان هم معتقدم برنامه لیگ را به بهترین شکل ریخته‌ایم و امکان عدم برگزاری جام حذفی به هیچ عنوان وجود ندارد. این را هم باید بگویم که لغو اردوی پرتغال مربوط به سازمان لیگ نیست ولی فرصتی را به سازمان لیگ می‌دهد که بازی‌ها را دو هفته جلو بیندازد.

او همچنین با بیان اینکه برنامه سازمان لیگ برای فصل آینده منطقی است و از آن دفاع خواهد کرد، افزود: به کفاشیان پیشنهاد داده‌ام تا فردا (یکشنبه) جلسه مشترکی را با کی‌روش داشته باشیم. ما در این جلسه پیشنهادهای کی‌روش را بررسی می‌کنیم اما باز هم معتقدم منطقی‌ترین راه، برنامه سازمان لیگ است و جام حذفی هم حتما باید برگزار شود. ما لیگ و جام حذفی را باید با هم به اتمام برسانیم.

  مهدی تاج در ادامه این گفت‌وگو درباره جلسه‌اش با جواد نکونام در دفتر سازمان لیگ توضیح داد: در جلسه‌ای که با نکونام داشتم، از او به دلیل نرفتنش به امارات تشکر کردم. واقعا کار درستی از جانب او انجام شد. سعی‌مان این بود که نکونام در لیگ ما بازی کند. عده‌ای دنبال این بودند تا در قطر بازی کنیم. من این خبر را داشتم که عده‌ای هم در اردوی امارات و قطر به دنبال بردن او به لیگ امارات هستند اما نکونام کار مثبتی انجام داد. اگر او به امارات می‌رفت مورد نکوهش فوتبالی‌ها قرار می‌گرفت.

رییس سازمان لیگ در پایان نیز در مورد واگذاری بلیت فروشی الکترونیکی به باشگاه‌ها تصریح کرد: سازمان لیگ با قدرت بلیت فروشی الکترونیکی را ادامه می‌دهد و به دلیل اینکه هنوز شرایط مهیا نیست این کار از عهده باشگاه‌ها خارج است اما اگر باشگاه‌ها شرایط لازم را داشته باشند آماده واگذاری بلیت فروشی به آنها هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)