مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

شايعه شده اسپانسر پرسپوليس وعده داده كه در صورت پيروزي در دربي، به گلزن سرخ‌ها يك خودروي مگان هديه مي‌دهد اما اين شايعه ديروز تكذيب شد و نماينده اسپانسر گفت كه در صورت پيروزي، به همه بازيكنان پاداشي ويژه پرداخت مي‌شود.

مجتبي زارعي فعلا جايي در تشويق‌هاي هواداران ندارد. او اگرچه بابت اظهار نظر اخيرش بارها عذرخواهي كرد اما ليدرها و هواداران تصميم گرفته‌اند فعلا تشويق‌اش نكنند.
از آخرين باري كه پرسپوليس برابر استقلال شكست خورد 1427 روز گذشته. پرسپوليس آخرين بار در 14 آبان 84 با يك گل مشكوك به آفسايد مغلوب آبي‌ها شد و در 7 دربي بعد از آن شكست نخورده. يك برد و 6 تساوي حاصل حضور پرسپوليس در 7 دربي‌هاي گذشته است.
احمدرضا عابدزاده اين روزها ناراحت‌ترين پرسپوليسي است. او كه رابطه بسيار خوبي با كرانچار دارد در چند روزي كه اين مربي كروات از پرسپوليس دور مانده بود با چهره‌اي اخم‌آلود و در سكوت گلرهاي سرخپوش را تمرين مي‌داد.
عباس انصاري‌فرد كه سومين دوره مديريت‌اش در پرسپوليس را سپري مي‌كند جمعه براي نهمين بار به عنوان مديرعامل در دربي حاضر است. او در فاصله سال‌هاي 69 تا 72 كه براي اولين بار مديريت پرسپوليس را برعهده داشت در 6 دربي شاهد 3 تساوي و 3 باخت تيمش بود و در سال 79 هم پرسپوليس با مديريت انصاري‌فرد به استقلال باخت. آخرين دربي هم بهمن ماه گذشته حاصلي جز تساوي نداشت تا انصاري‌فرد همچنان در حسرت برد بماند.
علاوه بر مستند «مردان پرسپوليس 2» كه قرار است روز دربي در اختيار تماشاگران در ورزشگاه قرار بگيرد، بخش سوم اين مستند هم تحت يك دوماهنامه ديجيتالي كه اولين توليد ديجيتالي تصويري ورزشي است به زودي وارد بازار مي‌شود و با پايان فصل هم مستند 90 دقيقه‌اي ديگري از پرسپوليس منتشر خواهد شد.
در روزهايي كه دادگان، غمخوار و فرخزادي در حال رقابت براي جانشيني عباس انصاري‌فرد هستند يكي از هواداران قديمي پرسپوليس ديروز در محل تمرين اين تيم از مديرعاملي حسين كلاني خبر داد و اصرار داشت كه همه چيز در اين باره قطعي شده است.
مجتبي شريفي كه دو روز پيش براي توجيه استقلالي‌ها به تمرين اين تيم رفته بود عصر ديروز در محل تمرين پرسپوليس حاضر شد و چند دقيقه‌اي با سرخپوشان گفت‌وگو كرد
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)