پرسپولیس نیوز :  مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران گفت: مشکلی برای میزبانی از بازی‌های پرسپولیس و استقلال نداریم.

ورزشگاه تختی در هفته اول رقابت های لیگ برتر میزبان بازی دو تیم راه آهن و مس کرمان بود. در طول این مسابقه اتفاقاتی از جمله خاموشی و ترکیدن پروژکتورها رخ داد که تا حدودی میزبانی ورزشگاه تختی را تحت الشعاع قرار داد. حسین کلانترزاده مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران در خصوص شرایط این ورزشگاه و میزبانی در رقابت های لیگ برتر توضیح می دهد.

*اولین میزبانی در لیگ برتر سیزدهم چطور بود؟
خوشبختانه میزبان خوبی برای راه آهن بودیم و بازی بدون مشکل خاصی برگزار شد.

*ترکیدن پروژکتورهای ورزشگاه مشکل محسوب نمی شود!؟
مسئله خیلی مهمی نبود. پروژکتورهای ورزشگاه تختی قدیمی است و مدت زیادی است که مورد استفاده قرار می گیرند. البته تعمیرات جزئی روی آن ها انجام شده و سعی کردیم که در ماه مبارک رمضان مشکل نور وجود نداشته باشد. 

*اما اینکه شیشه های پروژکتور روی سر تماشاگران ریخت، نگران کننده بود؟ 
اصلا اینطور نبود و من خودم در ورزشگاه حضور داشتم و اصلا متوجه چنین موضوعی نشدم. متاسفانه برخی ها در هفته اول برای ما حاشیه سازی کردند.

*نور ورزشگاه مشکلی نداشت؟
نور تختی استاندارد است و بازی بدون مشکل برگزار شد. البته صادقانه باید بگویم که میزان لوکس نور از نظر کارشناسان afc استاندارد نیست اما ما برای رفع این مشکل هر چه در توان داشتیم انجام دادیم و مشکلی هم برای تیم ها پیش نیامد.

*برای اسکوربورد ورزشگاه که سال های از کار افتاده برنامه ای ندارید؟
اسکوربورد ورزشگاه قدیمی و مدت هاست که خراب است. فکر می کنم جزو اولین اسکوربوردهایی باشد که در دهه 40 کار گذاشته شده است و روشن نمی شود. خاموشی آن به الان بر نمی گردد و برای روشن کردنش باید هزینه زیادی صرف شود و فقط 25 تا 30 هزار لامپ نیاز داریم . با شرکت تجهیز در این مورد مذاکراتی داشتیم و قرار است اسکوربورد جدیدی تهیه کنیم تا در ورزشگاه نصب شود.

*چه زمانی از اسکوربورد جدید رونمایی می شود؟
قرارداد خرید و نصب و راه اندازی اسکوربورد انجام شده اما و علیرغم پیگیری ها و زمان کمی که تا حضور کارشناسان afcباقی مانده هنوز این اتفاق نیفتاده است. امیدواریم این موضوع در زمان مقرر انجام شود. البته تا زمانی که ایم اتفاق بیفتد برای انجام بازی ها اسکوربورد اجاره خواهیم کرد.

*وضعیت صندلی ها چطور؟
ورزشگاه تختی 25 هزار  صندلی دارد و چیزی به نام سکو نداریم که فکر می کنم جزو برتری های تختی نسبت به سایر ورزشگاه هاست.
 
*البته تماشاگران نسبت به کثیف بودن صندلی ها گلایه داشتند؟

در بازی راه آهن و مس 5 برابر تماشاگران حاضر و در حدود 10 هزار صندلی تمیز شده بود. وقتی در یک باز بیش از 2000 تا هوادار نمی آید ما چطور باید همه صندلی ها را تمیز کنیم!

*به نظر می رسد در لیگ سیزدهم حساب ویژه ای روی میزبانی ورزشگاه تختی از بازی های پرسپولیس و استقلال باز شده است؟
ما هیچ مشکلی بابت میزبانی از پرسپولیس و استقلال نداریم. فقط در ماه رمضان به دلیل برگزری مسابقات در زیر نور کمی مشکل داریم که این موضوع هم چندان جدی نیست. در حال حاضر هم برگزاری بازی های نفت تهران و راه آهن مقابل سرخابی های پایتخت در ورزشگاه تختی قطعی شده است.

*بازی های دیگر این دو تیم چطور؟
طبق اعلام سازمان لیگ ما باید در هفته چهارم لیگ بازی پرسپولیس و سایپا را میزبان باشیم که این موضوع قطعی شده و اگر شورای تامین استان اجازه دهد این بازی در ورزشگاه تختی انجام می شود.

*ورزشگاه تختی آماده بازید کارشناسان afc هست؟
ما سال قبل هم فقط دو مشکل داشتیم و به دلیل نداشتن اسکوربورد و نور کافی بود. که قول می دهیم تا بازدید بعدی با اقداماتی که انجام دادیم این مشکل برطرف شود و نمره قبولی بگیریم.
 
*برای بلیط فروشی الکترونیکی ورزشگاه تختی آمادگی دارد؟
این مسئله به سازمان لیگ ارتباط دارد که گیشه بلیط فروشی ما را به این سیستم مجهز کند. ما از این نظر مشکلی ندارم و با نصب این نرم افزار ورود و خروج تماشاگران از این طریق انجام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)