مرجع خبری پرسپولیس : برتری هوادارن پرسپولیسی

در حالي كه تا ساعاتي ديگر ديدار دو تيم سرخابي پايتخت آغاز می شود، نسبت تماشاگران حاضر در ورزشگاه 45 به 55 است، به اين معنا كه 40 درصد تماشاگران ورزشگاه را استقلالي‌ها و 60 درصد بقيه را پرسپوليسي‌ها به خود اختصاص داده‌اند
 
اعلام برنامه
مسئولان ورزشگاه آزادي اعلام كردند كه تا پيش از شروع بازي دو تيم برنامه‌هاي بسياري را براي هواداران به فوتبال تدارك ديده‌اند. انجام نمايش‌ ورزش‌هاي باستاني و زورخانه‌اي،‌ خواندن خوانندگان بنام صدا و سيما در ورزشگاه و ارائه نمايش هنرهاي فردي فوتبال بخشي از برنامه‌هايي است که براي پر كردن اوقات تماشاگران در نظر گرفته شده است.

مشكل هميشگي
باز هم مشكل سرويس‌هاي بهداشتي ورزشگاه آزادي مشكلاتي را براي هواداران به فوتبال به وجود آورد. ايجاد صف‌هاي طولاني در مقابل سرويس‌هاي بهداشتي و نظافت نامطلوب سرويس‌ها باعث گله‌مندي بسياري از طرفداران فوتبال حاضر در ورزشگاه آزادي شده بود.

دکتر شریفی در استادیوم
دكتر مجتبي شريفي رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال جزء نخستين نفراتي بود كه از فدراسيون فوتبال در ورزشگاه آزادي حاضر شد.
 دكتر شريفي حدود ساعت هفت صبح در ورزشگاه بود و صبحانه‌اش را نيز در آنجا صرف كرد.

تشويق تيم‌ها
تشويق دو تيم قرمز و آبي در حال حاضر در ورزشگاه آزادي به اوج خود رسيده است. تماشاگران طرفدار دون تيم با سر دادن شعارهايي به نفع تيم‌هاي محبوب خود آمادگي خود را براي حمايت از تيم‌هايشان به بهترين شكل ممكن نشان مي‌دهند.

 كوچولوهاي پرسپوليس و استقلال قبل از شروع بازي دو تيم به ميدان رفتند كه اين بازي را تيم قرمز با نتيجه 2 بر صفر برد.
اين بازي در دو وقت 12 دقيقه اي برگزار شد.
هواداران پرسپوليس با پيروزي تيم هاي كوچولوهاي قرمزپوش به وجد آمدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)