مرجع خبری پرسپولیس : پیوس : پرسپولیس می توانست برنده دربی باشد

فرشاد پيوس در مورد تساوي يك بر يك پرسپوليس و استقلال اظهار داشت: در اين بازي 2 نيمه متفاوت داشتيم. در نيمه نخست هر 2 تيم با حوصله و كم سرعت بازي كردند و به فكر آناليز يكديگر بودند؛ اما در نيمه دوم شرايط فرق كرد و 2 گل را شاهد بوديم.
وي ادامه داد: تعويض هاي كرانچار در اين بازي باز هم دير انجام شد. اگر پرسپوليس بيشتر هجومي كار مي‌كرد، مي‌توانست برنده باشد.
پيوس عنوان كرد: پرسپوليس براي بيرون آمدن از بحران به اين 3 امتياز نياز داشت كه متاسفانه اين اتفاق نيفتاد. بازيكنان پرسپوليس در خط حمله و هافبك نسبت به بازي‌هاي گذشته عملكرد بهتري داشتند و دونده‌تر ظاهر شدند.
مهاجم اسبق پرسپوليس اظهار داشت: از پرسپوليس دروازه‌بان اين تيم يعني ميثاق معمارزاده و از استقلال خسرو حيدري را به دليل دوندگي بيش از حدش بهترين بازيكن مي‌دانم.

وي در مورد اينكه گفته مي‌شد تساوي در دربي تباني است، تصريح كرد: اينطور نيست و هيچ تباني صورت نمي‌گيرد. بازي با احتياط و استرس تساوي‌ها را رقم مي‌زند.
پيوس داوري محسن تركي را مطلوب ارزيابي و خاطر نشان ساخت: تركي به خوبي دومين دربي خود را سوت زد. مشكل خاصي در قضاوت وي وجود نداشت.

آشتیانی : پرسپولیس باید در کار تیمی قوی تر باشد

ابراهيم آشتياني در مورد تساوي يك بر يك پرسپوليس و استقلال اظهار داشت: بار رواني اين دربي نيز مانند بازي‌هاي گذشته بيش از مسائل فني بود و بازيكنان در زمين استرس داشتند و مي‌توان گفت كه نتيجه تساوي عادلانه بود.
وي ادامه داد: هر دو تيم در اين بازي موقعيت‌هاي زيادي را از دست دادند. مربيان و مسئولان تيم‌ها بايد پيش و حين مسابقه بار رواني را كم كنند تا مردم از اين مسابقه لذت ببرند.
آشتياني با اشاره به عدم انسجام پرسپوليس در اين مسابقه تاكيد كرد: بازيكنان پرسپوليس تلاش زيادي را انجام دادند، اما اين تيم در دربي انسجام لازم را نداشت و در كار تيمي ضعيف بود.
وي افزود: پرسپوليس در كار گروهي ضعيف است و بايد در بازي‌هاي آينده كارهاي تركيبي و تيمي خود را بالا ببرد.
پيشكسوت پرسپوليس عنوان كرد: استقلال در كناره‌ها عملكرد بهتري داشت و نمره فني اين تيم برابر پرسپوليس بالاتر بود، اما استقلال آن تيم هميشگي نبود و در برخي دقايق عملكرد خوبي نداشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)