پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فریب شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان را نمی خوریم.

سید میثم حسینی درخصوص شرایط پرسپولیس اظهارداشت: با باخت استقلال مقابل استقلال خوزستان شرایط دو تیم متفاوت شده است. ما روحیه خوبی داریم و با انگیزه بالا به مصاف استقلال می رویم. البته فریب شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان را نمی خوریم اما شرایط روحی ما بهتر از پرسپولیس است.

وی ادامه داد: شکست دادن صدرنشین لیگ کار بزرگی بود که توانستیم در بازی با فولاد این کار را انجام دهیم. فکر می کنم برد در این بازی حقانیت پرسپولیس را ثابت کرد. در هفته های گذشته انتقادات زیادی از ما شد اما اگر به این تیم فرصت دهند حتما نتایج بهتری خواهد گرفت.

حسینی درباره شرایط خط دفاع تیم پرسپولیس افزود: خوشبختانه مدافعان به هماهنگی خوبی در بین خودشان و با نیلسون رسیده اند. در بازی با فولاد هم روی یک ضربه غافلگیر کننده گل خوردیم اما تلاش می کنیم در دربی دروازه مان را بسته نگه داریم هرچند که استقلال مهاجمان خوبی دارد و کار ما مقابل آنها سخت است.

مدافع سابق استقلال درباره تقابلش با تیم سابق خود گفت: برای استقلال و هواداران این تیم احترام زیادی قایلم چون روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذراندم. اطمینان دارم هیچ مشکلی بین من و آنها پیش نخواهد آمد چون هیچوقت با آنها مشکل نداشته ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به سمت نیمکت استقلال می رود یا نه؟ خاطرنشان کرد: چرا نباید این کار را انجام دهم؟ قلعه نوعی جزو بزرگان فوتبال است و من حتما به سمت نیمکت استقلال می روم چون دوستان زیادی آنجا دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)