پرسپولیس نیوز :  مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خلعتبری می‌تواند بر اساس قانون مقابل استقلال به میدان برود و ادعاها مبنی بر غیرقانونی بودن حضور او در داربی در جهت ایجاد حاشیه برای پرسپولیس است.

محمد پنجعلی در حاشیه مراسم تجلیل از زنده‌یاد "ناصر حجازی" ، برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان را اقدامی پسندیده و در عین حال ناکافی دانست و خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ناصر خان حجازی یک اسطوره واقعی بود؛ همان طور که بسیاری از بازیکنان بزرگ آمدند و رفتند اما مردم هستند که باید بخواهند کسی را بزرگ کنند و نمی‌شود با تبلیغات کسی را بزرگ کرد.

مدیر تیم پرسپولیس، ادامه داد: خیلی‌ها سعی کردند ناصر حجازی را خراب کنند ولی چون خدا می‌خواست به او عزت بدهد، نتوانستند موفق شوند و او همواره در دل مردم جای داشته و خواهد داشت. این مراسم ها متعلق به همه جامعه فوتبال است و رنگ قرمز و آبی در آن مفهومی ندارد.

وی تصریح کرد: متاسفانه دروغ و ریا در فوتبال نهادینه شده است و بسیاری از مربیان و بازیکنان می‌خواهند به هر قیمتی که شده در فوتبال حضور داشته باشند و متاسفانه شایسته‌سالاری در فوتبال ایران وجود ندارد.

پنجعلی درباره پیش‌بینی خود از داربی نیز گفت: پیش‌بینی داربی‌ها واقعا سخت است اما شرایط پرسپولیس در حال حاضر خوب و احتمال بردمان مقابل استقلال بیشتر است و در بازی آخر خود مقابل فولاد نیز بسیار خوب ظاهر شدیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره ادعای استقلال مبنی بر غیرقانونی بودن حضور خلعتبری در داربی تهران نیز خاطرنشان کرد: کار قرارداد خلعتبری تمام شده است و وی می‌تواند در صورت صلاحدید کادر فنی در این بازی حضور داشته باشد. ما تابع قانون هستیم اما او می‌تواند بر اساس قانون در داربی بازی کند و ادعاهای آنها در جهت ایجاد حاشیه برای پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)