پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان پرسپولیس می‌گوید اگر نیلسون در ترکیب ثابت پرسپولیس برابر استقلال باشد، به او روحیه می‌دهد.

علیرضا حقیقی درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه داربی 77 اظهار کرد: شکر خدا هم از لحاظ روحی – روانی و هم از نظر بدنی با تمرین‌های خوبی که انجام داده‌ایم، آماده هستیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین بازی خود را انجام دهیم و سه امتیاز دیدار مقابل استقلال را به دست بیاوریم.

او درباره شرایط خود گفت: در حال حاضر آمادگی بالایی دارم و خیلی باانگیزه‌ام. قبلا هم گفته‌ام تا زمانی که آن بالایی نخواهد، بازی کردن علیرضا حقیقی که هیچ، برگی هم از شاخه درخت نمی‌افتد. قاعدتا نیمکت‌نشینی برای هر بازیکنی خیلی سخت است اما چاره‌ای نیست باید صبر کرد و در عین حال تلاش بیشتری انجام داد تا بالاخره به ترکیب اصلی رسید.

حقیقی با اشاره به اینکه اگر مقابل استقلال در ترکیب نباشد به نیلسون روحیه می‌دهد، گفت: در همه بازی‌ها به نیلسون روحیه می‌دهم چرا که مشکلی با هم نداریم. مهم نتیجه گرفتن پرسپولیس است نه بازی کردن من.

او درباره خاطرات خود از داربی‌های گذشته هم گفت: فوتبال همیشه بالا و پایین زیاد دارد. از داربی هم خاطرات تلخ و شیرین زیادی دارم. باید از گذشته‌ها درس گرفت. امیدوارم بتوانیم این بازی را ببریم و بالای جدول بمانیم.

دروازه‌بان پرسپولیس همچنین درباره لغو اردوهای تیم ملی و ناراحتی کی‌روش  گفت: متاسفانه این هم از بی‌خیالی مسئولان ماست. آماری شنیدم مبنی بر اینکه در فیفا دی بعدی نزدیک به 200 کشور دنیا بازی تدارکاتی دارند و فقط ایران است که لیگ خود را برگزار می‌کند. متاسفم برای هر کسی که مسئول این وضعیت است و دلش برای فوتبال نمی‌سوزد. خیلی زشت است که کی‌روش – که ایرانی هم نیست – بیشتر از مسئولان ایرانی برای تیم ملی دلش می‌سوزد.

او گفت: وقتی تیم ملی به جام‌جهانی صعود کرد بعضی از مسئولان فقط به دنبال عکس گرفتن و مطرح کردن نام خودشان بودند و این واقعا تاسف‌بار است. امیدوارم که مدیران زودتر به خودشان بیایند و دیگر بیشتر از این زمان را از دست ندهند. دیر بجنبیم تیم ملی فرصت‌های آماده‌سازی را از دست می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)