مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن عراقي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به سابقه خوبم در فوتبال آسيا گلزني براي من امري طبيعي است.
هوار ملا‌محمد پس از گلزني مقابل مقاومت‌سپاسي اظهار داشت: پس از هفته‌ها يك ‌بازي عالي را به نمايش گذاشتيم. هيچ وقت با توجه به گلي كه براي اولين بار در فوتبال ايران زدم بازي مقابل مقاومت را فراموش نمي‌كنم.
وي افزود: دوست داشتم پس از گل خوشحالي كنم اما با توجه به سابقه‌ام در فوتبال آسيا ديگر گلزني برايم امري طبيعي است اما اگر هواداران خوشحال مي‌شوند از اين به بعد شادي هم مي‌كنم.
هوار محمد ادامه داد: بايد سعي كنم در تركيب اصلي قرار بگيرم و نيمكت‌نشيني را فراموش كنم. فكر مي‌كنم دو هفته ديگر به هدف خودم برسم. من مي‌توانم در دو پست يعني هافبك و مهاجم به ميدان بروم.
 
هوار سيزدهمين گلزن خارجي پرسپوليس
هوار محمد بازيکن عراقي پرسپوليس در سومين بازي خود براي اين تيم موفق به ثمر رساندن اولين گلش شد. هوار که در بازيهاي قبلي مقابل پيکان و استقلال مدت کوتاهي بازي کرده بود، در بازي با سپاسي نيز فقط 17 دقيقه بازي کرد و زننده گل چهارم پرسپوليس شد.

هوار محمد سيزدهمين بازيکن خارجي تاريخ پرسپوليس است که براي اين تيم موفق به گلزني شده است. الن ويتل با زدن 15 گل بهترين گلزن خارجي پرسپوليس محسوب مي شود و ابراهيم توره نيز با 13 گل نفر دوم است. عيسي ترائوره، زياد شعبو و ماته دراگچويچ نيز هرکدام 3 بار براي پرسپوليس گلزني کرده اند. صلاح حسن عراقي دو گل زده و مک لروي، چوجي، رافائل، پترويچ، دوکارمو و وسلي نيز هر کدام يک گل براي پرسپوليس زده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)