پرسپولیس نیوز :مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم ملی تمرینات خودم را به صورت ویژه آغاز کردم که خدا را شکر مشکلی هم نداشتم.

مهرداد پولادی ابتدا در خصوص بازی با تایلند اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات خوب و منسجمی را طبق نظر کی‌روش علی‌رغم اینکه چند اردوی خوب را از دست داده‌ایم، دنبال کردیم و به نظرم بچه‌ها آمادگی لازم را برای رویارویی با یک تیم سرعتی و بسیار دفاعی آماده کردند.

وی افزود: قطعاً تایلند در ایران به دنبال یک امتیاز است و می‌بینید که قبل از دیدار با ما بازی‌های تدارکاتی خوبی را انجام داده اما ما هم سه امتیاز این بازی را می‌خواهیم چون برای صعود به جام ملت‌های آسیا این امتیاز مهم است. بالاخره ما هیچ تیمی را نباید دست‌کم بگیریم و قطعاً تیم‌ها مقابل ایران که به جام جهانی رفته است انگیزه خاص خودشان را دارند.

پولادی در مورد تمرینات خودش نیز گفت:‌ خوشبختانه با نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم ملی برنامه‌ای تمرینی ویژه‌ای را آغاز کرده‌ام و آماده‌ام که به هر طریقی شده به شرایط آرمانی برسم. عجله نمی‌کنم اما طبق برنامه‌های بدنساز تیم رو به جلو حرکت می‌کنم تا ان‌شاءلله به آمادگی صد درصد برسم.

وی در پاسخ سؤالی که از چه وقت دویدن‌های خود را آغاز کرده است، گفت: من دویدن‌هایم را شروع کردم اما با برنامه‌ای که بدنساز تیم به من داده؛ باید طبق این برنامه‌ها کار خودم را دنبال کنم تا به آن شرایط ایده‌آل برسم. خدا را شکر همه چیز خوب است و مشکلی را احساس نمی‌کنم. از لحاظ روحی و روانی نیز با توجه به اعتماد مجدد کی‌روش بسیار در شرایط ایده‌آلی هستم و خوشبختانه کم‌کم آماده می‌شوم تا در میادین به میدان بروم.

پولادی ضمن دعوت از هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان برای حمایت از تیم ملی گفت:‌ شاید برخی‌ها نظرشان این است که بازی با تایلند چندان حساس نیست اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، درست است که سطح فوتبال ایران از تایلند بالاتر است اما این نباید توقعات را بالا ببرد. ما حدود هشت الی 9 ماه دیگر باید به جام جهانی برویم و خیلی دوست داریم در این روزها هواداران تیم ایران را محکم‌تر حمایت کنند، قطعاً حضور هزاران هوادار در ورزشگاه آزادی دل بازیکنان را قرص خواهد کرد تا با انگیزه بیشتر خود را برای یک رویداد مهم آماده کنند.

مدافع تیم ملی در پاسخ سؤال دیگری که دوست دارید با چه تیم‌هایی هم‌گروه شوید نیز گفت:‌ بازی‌های جام جهانی همه سخت هستند، به دوست داشتن یا نداشتن من ربطی ندارد، امیدوارم که قرعه‌ای خوب به تیم ملی ایران بخورد تا ان‌شاءالله بتوانیم طلسم نرفتن به دور دوم را با تیم و کادر فنی خوبی که داریم، بشکنیم. همه تلاشمان همین است و فقط امیدوارم که با یک برنامه‌ریزی خوب از الآن راه رسیدن به موفقیت برای تیم کی‌روش و شادی میلیون‌ها ایرانی باز شود. امیدوارم من هم بتوانم در جام جهانی که برای هر بازیکنی افتخار است تا در آن حضور پیدا کند، بهترین نمایشم را داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)