مرجع خبري پرسپوليس: شاید از آن روز که داور داربی به خاطر مخالفت غیر رسمی باشگاه پرسپولیس تغییر کرد کسی پیش بینی نمی کرد سمت و سوی داوری ها به این سمت حرکت کند !

داوری های عجیب و غریب در دیدارهای پرسپولیس ، عدم نمایش صحنه های مشکوک پرسپولیس در برنامه 90 و حتی تکرار این صحنه ها در پخش زنده ! ( هر 3 گل پرسپولیس در 2 هفته گذشته که آفساید اعلام شد ) حتی گل دوم پرسپولیس در بازی با فولاد که به گفته خیلی از کارشناسان صحیح بود از دید برنامه 90 هم نادیده گرفته شد ! عدم تعادل داوری ها در بازی های پرسپولیس به اینجا ختم نمی شود ، وقتی میثاق معمار زاده به کمک داور بازی در پی عدم اعلام ضربه خطا ( هند ) متعرض می شود کمک داور پاسخ جالبی می دهد ” مگر مجبوری توپ را پاس بدهی که هند شود ، توپ را بیرون می زدی ! “

 شاید در دید اول این جمله زیاد ناراحت کننده نباشد اما اگر داوری ضعیف بازی گذشته را به این جمله اضافه کنیم شاید برای خیل عظیم هواداران پرسپولیس از جمله نگارنده مطلب سوء تفاهم هایی ایجاد شود که خدای ناکرده این اشتباهات داوری سهوی نبوده و همگی به عدم انتخاب مرادی باز می گردد و کمیته داوران و شخص آقای عنایت به دنبال سرکوب هواداران پرسپولیس هستند !

از طرفی اگر به داوری های تیم های استقلال و سپاهان بنگریم درک مسئله کمی سخت تر می شود ، وقتی تیم استقلال قبل از داربی 5 صفر بر ابومسلم چیره می شود و 3 گل از 5 گل این تیم آفساید است و در داربی هم عدم اعلام پنالتی به نفع پرسپولیس نه فقط به نفع استقلال بود بلکه به ضرر پرسپولیس هم بوده است ، از استقلال که بگذریم به سپاهان می رسیم ، قضیه این تیم را در یک جمله می بندیم 2 داور مسابقات این تیم با 3 و 6 جلسه محرومیت مواجه شده اند ( 4 بازی خانگی را با اشتباهات مسلم داوری برنده شده اند و صدای همه ی تیم های میهمان – صبا ، تراکتور –  را درآورد ) جالب تر این است که بدانیم داوران 2 بازی پرسپولیس از داوری در چند دیدار محروم شده اند .

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)