پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد، مدافعان تیم ملی با حضور دنیل داوری و رحمان احمدی دلگرمی خوبی پیدا کرده‌اند.

سیدجلال حسینی، مدافع میانی تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته برابر تایلند نیز نمایش قابل قبولی از خود ارائه کرد تا شاگردان کی‌روش در بانکوک هم  شکست سنگینی را بر این تیم تحمیل کرده و در صدر جدول گروه B مسابقات انتخابی جام ملت‌های 2015 آسیا جایگاه خود را تثبیت کنند. سیدجلال حسینی  در خصوص مسائل مختلف از جمله دیدار تایلند – ایران به اظهارنظر پرداخته که مشروح آن در زیر می‌آید:

* بازی را به شکل قدرتمندانه‌ای از تایلند بردید…
خدا را شکر که از این بازی هم سربلند بیرون آمدیم. شرایط میزبانی تایلندی‌ها خوب نبود و از سوی دیگر وضعیت آب و هوایی آنجا هم کمی ما را اذیت کرد. در مجموع تایلندی‌ها میزبان خوبی نبودند اما جدا از این مسائل بازیکنان همه مصمم بودند و با ارائه یک بازی مقتدرانه و کم اشتباه در همه خطوط موفق شدیم تایلند را در بانکوک سنگین‌تر از تهران شکست دهیم.

* چطور شد در تایلند بهتر از تهران مقابل این تیم ظاهر شدید و با نتیجه‌ای سنگین‌تر از بازی دور رفت تایلندی‌ها را شکست دادید؟
من هم قبول دارم بهتر از بازی تهران ظاهر شدیم و با نتیجه‌ای سنگین این تیم را شکست دادیم. در بازی برگشت هماهنگ‌تر بودیم کی‌روش هم ایرادات و نقاط  ضعف تایلند را برای ما تشریح کرد تا بهتر و مقتدرانه‌تر مقابل تایلند بازی کنیم و برنده شویم.

* در مورد تایلند چه صحبتی داری؟
تایلند همه کار کرد. آنها مصمم به شکست ما بودند، چون می‌دانستند که با باختی دیگر هیچ امیدی برای صعود ندارند اما ما متفکرانه‌تر، روان‌تر و مصمم‌تر از بازی رفت عمل کردیم و به پیروزی رسیدیم. تایلند نیز همه توان خود را گذاشت اما زورش به ما نرسید تا امیدهایش نقش برآب شود. خوشبختانه برد مقابل تایلند صعود ما را تقریباً قطعی کرد و حالا درصددیم در 2 بازی باقی‌مانده صدرنشین بمانیم.

* با این شرایط باید روز سه‌شنبه مقابل لبنان به میدان بروید، تیمی که در مرحله انتخابی جام جهانی ایران را شکست داد…
لبنان در خانه خود برای گرفتن امتیاز دست به هر کاری خواهد زد اما ما هم این تیم را دست‌کم نمی‌گیریم و صرف‌نظر از صدرنشینی به مصاف این تیم می‌رویم. حتماً از این به بعد هم تلاش می‌کنیم تا با برد لبنان و کویت به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی مسابقات جام ملت‌ها برویم.

* قبول داری که بازی‌های مرحله انتخابی جام ملت‌ها کمک بزرگی برای کی‌روش و تیم ملی در راه حضور در جام جهانی محسوب می‌شود؟
حتماً همین طور است و از آنجا که بازی تدارکاتی برای جام جهانی نداشته‌ایم دیدارهای انتخابی جام ملت‌ها توفیق اجباری برای تیم ملی شده تا بهترین استفاده را از این مسابقات برای جام جهانی ببرد.

* در مورد اولین بازی دانیال داوری در تیم ملی ایران چه صحبتی داری؟
باید بگویم خط دفاع تیم ملی با حضور دنیل داوری و رحمان احمدی دلگرمی خوبی پیدا کرده است، طوری که ما با ضریب اطمینان بیشتری کارمان را انجام می‌دهیم. داوری دروازه‌بان خوبی است که کی‌روش او را با مطالعه به تیم ملی آورده و قطعاً دروازه‌بانی که در بوندس‌لیگا بوده سنگربان خوبی محسوب می‌شود. البته من فکر می‌کنم در بازی با تایلند فشار کمتری روی دروازه ایران وارد آمد اما همین که داوری در اولین بازی خود گلی نخورد برای او شروع خوبی بود.

* البته در این بازی به غیر از داوری، لژیونرهای تیم ملی نیز عمل خوبی داشتند…
لژیونرهای تیم ملی در گلزنی موفق بودند و در کنار سایر بازیکنان نمایش عالی مقابل تایلند داشتند و با گلزنی‌های‌شان به خوبی جواب اعتماد کی‌روش را دادند. این بازیکنان در دیدار با تایلند هم در خدمت تیم بودند و هم در گلزنی بسیار خوب نشان دادند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)