پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس گفت: مسلمان فوتبالیست خوبی است و به زودی متوجه می‌شود که بازی کردن در هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس لذت ندارد.

محسن بنگر مدافع میانی پرسپولیس یک نیم فصل خوب را در جمع سرخپوشان پشت سر گذاشت. او قبل از شروع فصل گفته بود که دوست دارد به پیراهن تیم ملی برسد ولی این اتفاق نیفتاد، با این حال بنگر اعتراضی ندارد و به سلیقه کارلوس کی‌روش احترام می‌گذارد. او تمام تمرکزش را روی پرسپولیس معطوف کرده و معتقد است این تیم برای رسیدن به قهرمانی، باید نسبت به نیم فصل اول بیشتر تلاش کند. بنگر در خصوص شرایط پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

 

 

* فکر می‌کنی نیم فصل دوم چطور برای پرسپولیس پیش برود؟

به طور دقیق نمی‌توان پیش بینی کرد ولی امیدوارم روزهای خوبی داشته باشیم. باید چند برابر تلاش کنیم چون در نیم فصل دوم تیم‌ها به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند. کارمان سخت است ولی دست از تلاش برنمی‌داریم.

* به نظرت شانس کدام تیم برای قهرمانی از همه بیشتر است؟

من معتقدم شانس مدعیان قهرمانی به یک اندازه است. الان تیم‌های بالای جدول همه مدعی هستند و نمی‌توان گفت که شانس کدام تیم بیشتر است. پرسپولیس در نیم فصل دوم بازی‌های سختی در  خارج از تهران دارد و ما باید خیلی باهوش بازی کنیم و امتیاز بگیریم.

* مدتی پیش در مصاحبه‌ای گفتی که همه تیم‌ها باید بالای سر خود را نگاه کنند تا پرسپولیس را ببینند. برخی معتقدند نباید آن حرف‌ها را می‌زدی، نظر خودت چیست؟

من هنوز هم سر حرفم هستم و می‌گویم تیم‌های دیگر باید بالای سر خودشان را ببینند چون پرسپولیس در صدرجدول قرار دارد. من با سپاهان قهرمان ایران شدم ولی قهرمانی با پرسپولیس لذت دیگری دارد. امیدوارم مزه قهرمانی با پیراهن پرسپولیس را بچشم.

* عملکرد خودت را در نیم فصل اول چطور ارزیابی می‌کنی؟

من عملکرد بدی نداشتم و در مجموع خوب بودم. امسال خیلی تلاش کردم و حتی یک روز در تمرینات غیبت نداشتم. امیدوارم در نیم فصل دوم هم بهترین عملکرد را داشته باشم.

* از اینکه به تیم ملی دعوت نشدی ناراحت نیستی؟

این موضوع به تصمیم سرمربی تیم ملی برمی‌گردد و من به آن احترام می‌گذارم. حتما قسمت این بوده که در تیم ملی نباشم و در ضمن کی‌روش نمی‌تواند 100 نفر را به اردوی تیم ملی دعوت کند. همه باید به سلیقه‌ او احترام بگذارند.

* در مورد فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات چه صحبتی داری؟

این موضوع به کادرفنی و مسئولان باشگاه مربوط می‌شود ولی تعجب می‌کنم که پرسپولیس راحت بازیکنانش را از دست می‌دهد. هادی نوروزی و غلامرضا رضایی جزو بهترین مهاجمان ایران هستند ولی از تیم ما جدا شدند و خانزاده و غریبی هم قرار است بروند. مطمئن باشید این بازیکنان به هر تیمی که بروند چشم و چراغ آن تیم خواهند شد ولی امیدوارم حداقل بازیکنان خوبی جذب پرسپولیس شوند.

* در مورد جذب مسلمان چه صحبتی داری؟

مسلمان فوتبالیست خوبی است و مطمئنا می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. او به زودی متوجه می‌شود که بازی کردن در هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس لذت ندارد.

* فکر می‌کنی پرسپولیس نیم فصل دوم و بازی با تراکتورسازی را چطور شروع کند؟

اتفاقا ما خیلی دوست داریم با تیم‌های پرقدرت بازی کنیم. تیم‌هایی مثل تراکتورسازی هیچ وقت با 10 نفر دنبال دفاع کردن نیستند و ما هم می‌توانیم فوتبال خودمان را به نمایش بگذاریم. بازی سختی است ولی باید پیروز شویم.

* در خصوص مشکلات مالی چه صحبتی داری؟

بازیکنان پرسپولیس در مورد مشکلات مالی مصاحبه نمی‌کنند ولی واقعا این مشکلات وجود دارد. امیدوارم مسئولان باشگاه این مشکلات را برطرف کنند. بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل اول خیلی چیزها را تحمل کردند و این ارزش زیادی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)