پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به حضور مسلمان و حاتمی در این تیم گفت: برای این بازیکنان آرزوی موفقیت می‌کنم اما شرایط بازی در پرسپولیس با دیگر تیم‌ها متفاوت است.

محمد نوری در خصوص تیم ملی، صعود شاگردان کی‌روش به جام ملت‌های آسیا، اتفاقات بازی ایران و لبنان در بیروت، آخرین شرایط پرسپولیس و … صحبت‌های زیر را انجام داد:

 

*: ابتدا از صعود تیم ملی به جام ملت‌های آسیا صحبت کن.

تیم ملی شخصیت خوبی پیدا کرده و با تدابیر کارلوس کی‌روش حالا جزو تیم‌های درجه یک آسیا هستیم که دیگران از ما می‌ترسند.

*: مگر کی‌روش چه تغییراتی ایجاد کرده؟

الان تیم ملی با نظم بازی می‌کند. من 8 سال است که عضو تیم ملی هستم و واقعاً تغییرات را احساس می‌کنم، به خاطر همین است که می‌گویم تیم ملی تغییر کرده است.

*: خیلی‌ها از عدم برگزاری بازی دوستانه برای تیم ملی انتقاد می‌کنند.

به نظر من مسئولان فدراسیون فوتبال باید به فکر برگزاری بازی‌های دوستانه بزرگ باشند، تمام 32 تیم حاضر در جام جهانی بازی‌های دوستانه برگزار می‌کنند چون فقط در این صورت استرس حضور در جام جهانی کم می‌شود.

*: صحبت از استرس شد، زمانی که در بیروت آن اتفاق تلخ رخ داد، چه حسی داشتی؟

همه بهت زده شدیم و حالت خیلی بدی داشتیم. قرار بود شب در همان محل میهمان سفیر باشیم، واقعاً خیلی اذیت شدیم حتی روی نیمکت از این ترس داشتیم که تک تیراندازها به ما شلیک کنند!

*: شرایط شهر چگونه بود؟

خوشبختانه از نظر امنیتی شرایط خوبی داشتیم و با اسکورت رفت و آمد می‌کردیم اما ترسیده بودیم، شرایط جنگ و نا امنی بسیار سخت و غیر قابل تحمل است.

*:کمی در مورد پرسپولیس صحبت کنیم، در مورد خریدهای جدید پرسپولیس چه نظری داری؟

مسلمان و حاتمی با نظر کادر فنی به تیم اضافه شدند و امیدوارم در پرسپولیس موفق باشند. آنها برای موفقیت در پرسپولیس باید حرفه‌ای‌تر و با انگیزه‌تر زندگی کنند چون شرایط در پرسپولیس با تیم‌های دیگر خیلی متفاوت است، قلباً برای محسن و فرزاد آرزوی موفقیت می‌کنم.

*: در آستانه آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر هستیم، پرسپولیس می‌تواند مانند نیم فصل اول عمل کند؟

باید همین روند را ادامه دهیم، هدف ما قهرمانی در هر 2 جام است هرچند معتقدم نیم فصل دوم بسیار مشکل‌تر خواهد بود و باید بازی‌های بیرون از خانه زیادی برگزار کنیم.

*: و بازی روز جمعه با تراکتورسازی؟

دیدار سخت و مهمی را پیش رو داریم و باید 3 امتیاز را کسب کنیم، این مسابقه در ادامه صدرنشینی پرسپولیس بسیار مهم است.

*: این روزها صحبت از مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس است، این مسئله واقعاً وجود دارد؟

واقعیت این است که این مشکل هنوز حل نشده و بازیکنان پول زیادی نگرفته‌اند، باید به زودی جلسه‌ای را با حضور دایی و رویانیان برگزار کنیم تا مشکلات حل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)