پرسپولیس نیوز : بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در اظهارنظری جالب گفت: سعی می‌کنیم برابر میلان به قول علی پروین بازی را دربیاوریم!

محسن عاشوری در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس درباره دیدار این تیم برابر میلان گفت: اتفاق خوبی قرار است بیفتد. شور و نشاط بازیکنان قدیمی را که دیدم خیلی خوشحال شدم و امیدوارم پنجشنبه روز خوبی برای ما باشد.

وی در ادامه درباره میزان آمادگی پیشکسوتان پرسپولیس گفت: همه آنها سر حال هستند. آنها در دوره خودشان هم بسیار تاثیرگذار بودند و علی پروین هم کارش را خیلی خوب بلد است.

عاشوری همچنین درباره تمرین تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس در ورزشگاه "کارگران" گفت: من هم در اوایل دهه هفتاد در این زمین تمرین کرده‌ام اما آن زمان کیفیت زمین مانند امروز نبود.

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره تیم پیشکسوتان میلان هم گفت: آنها با یک تیم قوی به ایران می‌آیند، چون شنید‌ه‌ام که بازیکنانشان مدام تمرین می‌کنند. اروپایی‌ها بر خلاف ما خیلی مراقب وضعیت جسمی خود هستند ولی ما هم سعی می‌کنیم که به قول علی پروین بازی را دربیاوریم.

عاشوری در پایان و در پاسخ به این سوال که نتیجه‌ بازی را چطور پیش‌بینی می‌کند، گفت: برگ برنده نسل ما این بود که حتی در بازی‌های محلی هم نمی‌خواستیم بازنده باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)