مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تجربه‌ زيادي دارم و پس از روحيه‌ بالايي كه حضور كاشاني به بازيكنان پرسپوليس داد، به نحو احسن تيمي را آماده كرده‌ام كه قدرتش را مقابل سايپا ديديد.


زلاتكو كرانچار پس از پيروزي 2 بر صفر تيم پرسپوليس مقابل سايپا كرج در نشستي خبري اظهار كرد: بازي خوبي بود و از عملكرد بازيكنانم راضي هستم. البته برخي بازيكنان به دليل مصدوميت دير به تركيب اصلي اضافه شدند، از جمله هوار ملا محمد كه به مرور بهتر خواهد شد و تيم هماهنگ‌تري در آينده خواهيم داشت. سعي مي‌كنم در تمرينات وضعيت تمامي بازيكنان را زير نظر بگيرم و آماده‌ترين‌ها را براي تركيب اصلي انتخاب كنم.

وي گفت: سايپا هم خوب بازي كرد اما پرسپوليس امروز بسيار بهتر از حريف بود. ما حتي پس از زدن دو گل به سايپا موقعيت‌هاي ديگري هم داشتيم كه نتوانستيم از آنها استفاده كنيم. پرسپوليس در اين مسابقه، نظم تاكتيكي بالايي داشت و پس از برتري هم به شكل خوبي راه‌هاي نفوذ حريف را بست.

كرانچار درباره‌ شرايط فعلي تيمش گفت: با حضور كاشاني در پرسپوليس روحيه‌ بسيار زيادي به كادر فني و بازيكنان تزريق شد. او با تك تك بازيكنان ما جلساتي را مي‌گذارد و مي‌بينم كه تيم ما تا چه اندازه‌اي به آرامش رسيده است.

من هم با تجربه‌ بالايي كه دارم به نحو احسن تيمي را آماده كرده‌ام كه در بازي مقابل سايپا ديديد. اين نهايت قدرت پرسپوليس نيست و ما در آينده شرايط به مراتب بهتري خواهيم داشت.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد:اين پيروزي انگيزه‌ بيشتري به بازيكنان ما داد تا در بازي‌هاي بعد بهتر برابر حريفان بايستند.

وي افزود: در مقاطعي فشارهايي به تيم پرسپوليس وارد آمد و برخي نشريات تنها گمانه‌زني مي‌كردند كه بازي با سايپا آخرين فرصت سرمربي پرسپوليس است كه چنين نبود و من هيچ فشاري از سوي مديريت تيم احساس نمي‌كردم. قطعا شناخت زيادي نسبت به فشارهاي بيروني كه ممكن است به يك تيم پرطرفدار وارد شود آشنا هستم و سعي كردم اين فشارها به بازيكنان كمتر منتقل شود و از سوي ديگر آرامش را به تمرينات بياورم. شايد هشت مساوي پرسپوليس در طول ليگ امسال باعث شده بود كه صبر هواداران از دست برود اما در گذشته آشنايي زيادي با اين مسائل داشته و فكر مي‌كنم از عهده‌ مديريت فني پرسپوليس در اين مقطع به خوبي برآمدم.

 
وي درباره اختلاف كادر فني پرسپوليس عنوان كرد: كادر فني هيچ مشكلي باهم ندارند و صحبت‌هاي كه در اين باره مي‌شود شايعه است.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)