پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با انشاء‌الله گفتن و اگر خدا بخواهد در جام جهانی موفق نمی‌شویم.

سید جلال حسینی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروه‌بندی سختی مانند بقیه تیم‌ها برای ما در جام جهانی اتفاق افتاد اما در کل نظر من این است که گروه خوبی داریم و اگر برنامه‌ریزی داشته باشیم چه بسا کارهای بزرگ هم انجام شود.

وی افزود: ما نیاز به بازی تدارکاتی داریم و کاری از دست ما بازیکنان بر نمی‌آیدد. دوست داریم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم تا با هم‌تیمی‌هایمان در جام جهانی بیشتر از لحاظ تیمی آشنا شویم اما متأسفانه این اتفاق پیش نیامده و امیدواریم هر چه زودتر با یک برنامه‌ریزی خوب تیم ملی آماده جام جهانی شود.

همچنین محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس نیز در مورد گروه‌بندی جام جهانی گفت: در یک گروه معمولی قرار گرفتیم و در کل بد نیست ولی باید خیلی تلاش کنیم.

وی افزود: نیجریه تیم خوبی است و در مورد آرژانتین هیچی نگوییم بهتر است فقط مانده بوسنی که آن هم تیم بدی نبوده که به جام جهانی آمده، حتما تیم خوبی بوده، باید بیشتر تلاش کنیم، زحمت بکشیم و وارد بازی‌های تدارکاتی شویم تا انشاء‌الله در یک جام جهانی سخت خودمان را نشان دهیم.

بنگر ادامه داد: امیدوارم خدا بخواهد و همه چیز طبق روال انجام شود اما من معتقدم که موفقیت در جام جهانی با انشاء‌الله گفتن و اگر خدا بخواهد هیچ مشکلی حل نمی‌شود و باید با تلاش و برنامه‌ریزی وارد این مسابقات شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)