پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال همین است دیگر، یک روز در جام‌جهانی برابر مسی قرار می‌گیری و یک روز هم در جام حذفی باید به مصاف تیم دسته سومی بروی.

سیدجلال حسینی در خصوص شکست ذوب‌آهن در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه پس از اتفاقاتی که هفته گذشته برای ما افتاد که باز هم معتقدم که مستحق شکست نبودیم با یک بازی خوب و منطقی و کسب سه امتیاز دوباره به شرایط ایده‌آل برگشتیم.

وی افزود: واقعا کسب سه امتیاز آنهم مقابل ذوب‌آهنی که فوتبال را خوب بازی می‌کند و می‌فهمد هرگز کار آسانی نبود البته متاسفانه بعد از اینکه با یک گل از حریف پیش افتادیم اما باز هم به یک باره غافلگیر شدیم ولی خدا را شکر خیلی زود به خودمان آمدیم و گل دوم را زدیم.

حسنی ادامه داد: ما همیشه باید این را بدانیم یک گل نمی‌تواند پشتوانه خوبی برای پیروزی یک تیم باشد. ما باید همیشه سعی کنیم در بازی‌های مختلف به فکر زدن گل‌های بیشتر باشیم در دقایق پایانی غافلگیر نشویم. این پیروزی را به همه هواداران پرسپولیس که در آن سرمای شدید به ورزشگاه آمدند تبریک می‌گویم و امیدوارم که همین روند را مخصوصا در بازی‌های خارج از خانه ادامه دهیم. راه بسیار سختی در پیش داریم و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

مدافع تیم فوتبال کشورمان در مورد هم گروهی تیم ملی ایران با آرژانتین،‌ نیجریه و بوسنی در جام‌جهانی برزیل گفت: خیلی خوشحال هستم که با قرعه خوب روبرو شدیم. به نظر من گروه بسیار خوبی است البته همه بازی‌ها در جام جهانی سخت است.

وی افزود: قلبا خوشحالم که در این گروه قرار گرفتیم و باید سخت بجنگیم تا بتوانیم فوتبال ناب ایرانی را به نمایش بگذاریم. اما معتقدم الان شرایط طوری است که نمی‌شود زیاد در مورد گروه‌مان حرف زد.

حسینی ادامه داد: نباید خودمان را گول بزنیم. با سختی به جام جهانی رفتیم اما بعد از آن هیچ کاری نکردیم. بعد از رفتن به جام جهانی یک بازی درست و حسابی برخلاف خیلی از تیم‌های آسیایی نداشتیم تا تیم ملی و بازیکنان زیر فشار بروند و محک جدی بخورند. مطمئن باشید اگر بازی‌های خوب و بزرگ داشته باشیم به مراتب حتی در این گروه که تیم‌های پرقدرتی در آن حضور دارد، شانس داریم. آرژانتین کارنامه‌اش ثابت است و از طرف دیگر نیجریه قهرمان اروپا و بوسنی تیمی که خیلی از تیم‌ها را متوقف کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید بازی قوی داشته باشیم. با حرف زدن راهی به جایی نمی‌بریم تا امروز همه به دنبال قرعه‌کشی بودند و حالا همه خیالشان راحت شد. پس دیگر لطفا بیشتر به فکر تیم ملی باشید.

وی در خصوص تقابل با آرژانتین و مسی نیز گفت: آرژانتین نیاز به تعریف من ندارد یکی از قدرت‌های بلامنازع فوتبال دنیاست. بازی با این تیم می‌تواند با توجه به اینکه سرگروه است، زیبا، جذاب و شاید به یادماندنی باشد. قطعا هیچ تیمی دوست نداشت با آرژانتین برخورد کند ولی حالا که با این تیم برخورد کردیم باید به دنبال تدارکات در حد آرژانتین باشیم. ما باید شرایطمان را ایده‌آل کنیم. هر ساعت که می‌گذرد برای ما خوب نیست که آن را تلف کنیم.

مدافع تیم ملی در پاسخ به سؤال دیگری که آیا فکر می‌کردی در دنیای فوتبال یک روز با مسی روبرو شوی، گفت: فوتبال همین است یک روز با مسی رودرو می‌شوی و یک روز در جام حذفی با بازیکنان یک تیم دسته سوم. این طبیعی است شما اگر زحمت می‌کشید به جام جهانی می‌روید باید منتظر این باشید که با هر فوتبالیست بزرگ و تیم بزرگی برخورد کنید. بدون شک مسی یکی از نابغه‌های جهان است و واقعا بازی کردن مقابل او بسیار سخت است. مطمئن باشید ما روز بسیار سختی داریم اما با تدارکات خوب و از بین رفتن ترس بازیکنان با خیال راحت می‌توانیم به جام جهانی برسیم حالا تا زمانی که به مهار مسی فکر کنیم، خدا بزرگ است. بالاخره کی‌روش هم مربی باتجربه‌ای است و به نظرم یک جام جهانی سخت پیش روی ماست.

حسینی در پایان در پاسخ به سؤالی که آیا می‌توانیم به دور دوم جام جهانی صعود کنیم، خاطرنشان کرد: من معتقدم اگر از همین امروز با برنامه رو به جلو برویم می‌توانیم صعود کنیم. کار نشدنی نیست اما به شرطی که برنامه داشته باشیم و بدانیم که به چه مسابقه بزرگی قرار است پا بگذاریم. کار خیلی سخت است اما چه بسا بتوانیم به دور دوم صعود کنیم، حالا مسی می‌خواهد مقابل ما قرار بگیرد یا رونالدو ولی در کل امیدواریم یک جام جهانی خوب داشته باشیم و باز هم تاکید می‌کنم مسئولین به کمک فدراسیون بیاید. چون معتقدم هر چه دست روی دست بگذاریم راه به جایی نخواهیم برد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)