مدافع تیم پرسپولیس گفت که برد برابر مس به تاریخ پیوسته و آنها باید از هم‌اکنون به فکر بازی با سایپا باشند.

پرسپولیس مقابل مس کرمان 6 گل به ثمر رساند و دروازه‌اش هم بسته ماند. نیلسون و همچنین مدافعان پرسپولیس در این بازی عملکرد خوبی داشتند تا دروازه سرخپوشان بسته بماند. سیدجلال حسینی که در این بازی هم نمایش خوبی داشت معتقد است که پرسپولیس باید این برد را فراموش کند چرا که در ادامه کار بسیار سختی در پیش دارد.

نتیجه غافلگیرکننده‌ای گرفتید. نظر خودت چیست؟
برد خیلی خوبی بود. نباید فراموش کرد که مس تیم سرسختی است و شکست دادن آنها آسان نبود. در هفته گذشته خیلی خوب تمرین کرده و آماده بودیم برای اولین‌بار در خارج از تهران پیروز شویم. بچه‌ها خیلی انگیزه داشتند و فکر می‌‌کنم منطقی بازی کردیم.

برد با این نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کردید، درست است؟
بله همین‌طور است. مس بازیکنان بسیار خوبی دارد و گفتم که بردن این تیم کار آسانی نبود.

زدن 6 گل به تیم پرویز مظلومی برای هواداران پرسپولیس خوشحال‌کننده بود…
ما همیشه تلاش می‌کنیم تا آنها را خوشحال کنیم ولی این برد به تاریخ پیوست. اتفاقا من به بچه‌ها گفتم که دیگر نباید به فکر این پیروزی باشیم و از همین الان باید به بازی با سایپا فکر کنیم. آنها در بازی رفت ما را شکست دادند و تیم ضعیفی نیستند. این دیدار خیلی حساس است و با تمام وجود باید مقابل سایپا بازی کنیم. از هواداران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و تیمشان را حمایت  کنند.

در مورد صدرنشینی پرسپولیس چه صحبتی داری؟
صدرنشینی زیاد مهم نیست. ما قبلا هم صدرنشین بودیم که آن را از دست دادیم ولی الان می‌دانیم که حفظ صدرنشینی مهم است. باید در بازی‌های آینده تمرکز داشته باشیم و کوچکترین اشتباه ما را از قهرمانی دور می‌کند. امیدوارم در پایان قهرمان شویم.

در مورد اختلاف علی دایی با کمیته انضباطی و استیناف چه صحبتی داری؟
من بازیکن هستم و خودم را وارد این مسائل نمی‌کنم.

تنظرت در مورد عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس؟
خدا را شکر که گل نخوردیم و البته بازیکنان هم در خط حمله عالی کار کردند. باید مراقب باشیم که گل نخوریم و به حریفان فرصت زدن گل ندهیم. باید در بازی‌های آینده محکم‌تر از این بازی کنیم.

ظاهرا در رختکن به علی دایی گفته‌ای که با باشگاه صحبت کند تا به بازیکنان پاداش بدهند. درست است؟
خیر این موضوع صحت ندارد و من در مورد پاداش با دایی صحبت نکردم. در این مورد مسوولان باشگاه و سرمربی تصمیم‌گیرنده هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)