پرسپولیس نیوز :رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی بودجه حوزه ورزش در این فراکسیون گفت که پیشنهاداتی برای افزایش اعتبارات در بخش ورزش از سوی این فراکسیون وجود دارد که در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مقداد نجف نژاد اظهار کرد: بودجه ورزش نسبت به سال های گذشته قدری کم شده است. اگر چه سال گذشته اعتبار این بخش به صورت اسمی در بودجه آمده بود و عملا به طور کامل محقق نشد در بودجه امسال هم اگر همین میزانی که در لایحه آمده عملیاتی شود، خوب است.

وی افزود: فراکسیون ورزش بودجه مربوط به این حوزه را بررسی کرده و پیشنهاداتی وجود دارد تا بتوانیم سقف بودجه را در بخش ورزش و جوانان اضافه کنیم. در همین راستا پیشنهاداتی برای افزایش اعتبار در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق مطرح می‌شود که ما امیدواریم این‌ها به بار بنشیند.

نجف نژاد درباره ردیف های مربوط به اعتبارات باشگاه‌های ورزشی در بودجه نیز تصریح کرد:‌ استقلال و پرسپولیس معمولا بین هفت تا 10 میلیارد تومان در بودجه اعتبار دارند اما عملا این مبلغ به طور کامل به آن‌ها اختصاص نمی‌یابد و البته این جزء دیون به عهده دولت خواهد بود.

وی در پایان گفت که ردیف مربوط به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در لایحه بودجه 93 تقریبا به اندازه سال‌های گذشته پیش‌بینی شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)