پرسپولیس نیوز :  سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در بازی های شهرآورد، هر دو تیم همیشه به خاطر نباختن وارد میدان می شوند و این به خاطر حساسیت های زیاد این بازی است و در شهرآورد امروز نیز هر دو تیم پرسپولیس و استقلال برای نباختن وارد زمین شدند.

«حمید استیلی»  گفت: با توجه به حساسیت هایی که در بازی شهرآورد وجود دارد، کیفیت لازم را در بازی امروز ندیدیم و این در حالی است که بهترین های فوتبال ایران در این دو تیم حضور دارند.

وی ادامه داد: قدرت حفظ توپ، ارسال ها از جناحین، ایجاد موقعیت و شوت زنی، آمار پایینی در این بازی داشت اما برعکس مشاهده می کنیم که درگیری آمار زیادی دارد.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هر دو تیم برای نباختن به میدان می آیند زیرا شکست در شهرآورد برای هر مربی تبدیل به فاجعه می شود.

وی با اشاره به خاطره خود از شکست در بازی شهرآورد تصریح کرد: با وجود اینکه نفرات لازم را نداشتم، همیشه در شهرآورد

هجومی کار می کردم و زمانی که می باختم، متوجه ترکش های آن و مشکلات شکست می شدم. به بازی خوب در این دیدار امتیاز نمی دهند و هر مربی که بازی را ببازد، باید خیلی از مسایل را تحمل کند.

وی تصریح کرد: من در آن زمان تفکرم بازی هجومی بود و شاید اگر باز هم به آن زمان برگردم، با توجه به نداشتن مهره بازهم به دنبال یک بازی خوب خواهم بود.

استیلی در خصوص نیمکت نشینی محسن مسلمان خاطرنشان کرد: بهترین نفری که می تواند بازیکنان را روانه میدان کند، سرمربی تیم است و باید به اعتقاد او احترام بگذاریم.

وی در خصوص اعتراض هواداران پرسپولیس به علی دایی در پایان بازی گفت: همه می خواهند ما مانند دربی های بزرگ دنیا بازی کنیم اما آیا فرهنگ شکست در این دیدار در کشور ما درست شده است؟ ما باید ابتدا این فرهنگ را ایجاد کنیم و بعد به فکر درست کردن بازی باشیم.

استیلی در خصوص اینکه در چه شرایطی این بازی زیبا خواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر در این بازی گلی در دقایق اولیه رد و بدل شود، شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود و در غیر این صورت بازی کسل کننده خواهد شد.

وی افزود: در نیمه نخست، بازی کاملا پایاپای بود اما در نیمه دوم، مقداری پرسپولیس بهتر بازی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)