پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است استقلالی‌ها باعث شدند دربی ۷۸ مساوی شود.

امید عالیشاه در خصوص تساوی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دربی 78 اظهار داشت: از بازیکنان استقلال بپرسید چرا دربی مساوی شد. ما تمام تلاش خود را انجام دادیم ولی استقلالی‌ها بسته بازی می‌کردند و نمی‌شد کاری کرد.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا هیجان این بازی را بالا می‌برند؟ دربی هم مثل بازی‌های دیگر است و به نظر من حتی راحت‌تر هم هست. حساسیت باعث می‌شود دربی این طور شود و مردم ناراضی استادیوم را ترک کنند.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه آیا ترس از شکست باعث می‌شود که دربی مساوی شود،‌ گفت: ما جمعه با تمام وجود بازی کردیم و فقط روی برد تمرکز داشتیم اما این استقلال بود که بسته بازی می‌کرد. یعنی چه که تیمی با 4 هافبک دفاعی بازی را شروع می‌کند؟

عالیشاه درباره اولین تجربه‌اش در دربی تهران تصریح کرد: از خودم راضی بودم اما در مورد بعضی توپ‌هاچه بگویم؟! انشاالله در بازی‌های آینده همه چیز درست می‌شود. فقط باید بازی خودمان را انجام بدهیم و 3 امتیازها را جمع کنیم.

وی در خصوص فاصله 4 امتیازی پرسپولیس با استقلال در صدر جدول، خاطرنشان کرد: تا پایان لیگ 7 بازی دیگر باقی‌ مانده و خدا بزرگ است، بعد هم جوجه را آخر پاییز می‌شمارند.

هافبک پرسپولیس با اشاره به بازی خشن برخی از بازیکنان استقلال و مخصوصاً آندرانیک تیموریان، گفت: من نمی‌دانم این فوتبال است یا جنگ؟ همه‌اش فحش، جروبحث و درگیری‌! باید طوری فوتبال بازی کرد که همه از آن لذت ببرند نه اینکه تمام بازیکنان حریف را «داغان» کنی!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)