پرسپولیس نیوز : مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به تمرینات خوب ابتدای فصل، بازیکنان برای شرایط سخت آماده هستند اما برنامه بازی‌ها نسبت به استانداردهای فوتبال ایران سنگین‌تر از حد معمول است.

محمدرضا مولایی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: با توجه به تمرینات خوبی که در ابتدای فصل داشتیم، زیر ساخت بدنی بازیکنان پرسپولیس در شرایط خوبی است. آنچه در مقطع فعلی اهمیت زیادی دارد بحث ریکاوری و برگشت به حالت اولیه در هر بازی است. برای رسیدن به این هدف می‌توانم بگویم تفکر و عمل خود بازیکن حتی بیشتر از آنچه در تمرین انجام می‌شود موثر است. بازیکنان دو ساعت در اختیار کادر فنی هستند و پس از آن باید روی استراحت، تغذیه و ریکاوری خود تمرکز داشته باشند که بسیار موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم بازیکنان پرسپولیس با توجه به انگیزه‌ای که برای بازگشت به صدر جدول دارند، نسبت به این مساله توجیه هستند ولی با تمام این اوصاف فکر می‌کنم برنامه‌ریزی سازمان لیگ فراتر از پتانسیل فوتبال ایران است و این مساله روی کیفیت بازی‌ها تاثیر می‌گذارد.

مربی بدنساز پرسپولیس خاطر نشان کرد: بازی دربی از نظر فنی و روانی انرژی مضاعفی را از بازیکنان می‌گیرد. ما به فاصله چهار روز از دربی باید در شهر دیگری بازی کنیم و به فاصله چهار روز دیگر باید از تبریز در شمال کشور به تهران برگشته، ریکاوری و تمرین کنیم و به اهواز رفته و بازی کنیم. در واقع از نظر فاصله بازی، تفاوت اقلیمی و زمان و مسافت پرواز بالاترین فشار ممکن لحاظ شده است. در چنین شرایطی فرصتی برای کادر فنی نخواهد بود، فقط باید ریکاوری انجام بدهد و تلاش بشود که احتمال آسیب‌دیدگی‌ها به حداقل ممکن برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)