پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کارمان خیلی سخت شد اما هنوز برای قضاوت زود است، چون با ۶ برد می‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم.

رضا حقیقی  درباره بازی مقابل گسترش‌فولاد تبریز اظهار داشت: با وجود تلاش‌مان در این بازی، نمی‌دانم چرا در خلق موقعیت کمی ضعیف هستیم و یا اینکه موقعیت به دست می‌آوریم اما آن را تبدیل به گل نمی‌کنیم. به نظرم حریف از موقعیت‌های خود بهترین استفاده را می‌کند و این هم از بدشانسی ما است.

هافبک تیم پرسپولیس در پاسخ به سوالی که آیا با نتیجه مقابل فولادگستر شانس قهرمانی را از دست دادید یا خیر گفت: هنوز نمی‌شود به هیچ عنوان قضاوت کرد. ما اگر ۶ بازی را ببریم می‌توانیم قهرمان شویم ولی کارمان خیلی سخت است. باید قبول کنیم کار را خودمان برای خودمان سخت کردیم ولی پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و همه سعی می‌کنند از نام پرسپولیس دفاع کنیم.

وی در مورد بازی با فولاد خوزستان گفت: متاسفانه خود من به دلیل دو کارته بودن نمی‌توانم مقابل فولاد به میدان بروم ولی ان‌شاءالله بچه‌ها می‌توانند با یک بازی خوب در جام حذفی ناکامی لیگ برتر را جبران کنند. بازی خیلی سختی را در پیش داریم اما جام حذفی جای اشتباه نیست. باید تمام تلاشمان را بکنیم که حداقل یک جام بگیریم تا بتوانیم در چشم این هواداران نگاه کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)