پرسپولیس نیوز : مربی تیم نوجوانان پرسپولیس گفت: از نظر من پروین مرد مستطیل سبز است و داد‌کان می‌تواند مشکلات تیم را حل کند.

 مرتضی فنونی زاده‌ پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: هواداران پروین را دوست دارند و با آمدنش به تیم خوشحال شدند از نظر من پرسپولیس در ادامه فصل می‌تواند نتایج بهتری بگیرد به شرطی دایی و پروین با هم به توافق برسند اما بعید می‌دانم دایی بتواند از پروین  حرف شنوی داشته باشد.
 
وی در ادامه افزود: رویانیان‌ امسال  برای تیم زحمات  زیادی کشید و ستاره‌های زیادی را برای پرسپولیس جذب کرد  اما علت نتیجه نگرفتن تیم حضور یا عدم حضور رویا‌نیان نیست و به کادر فنی بر می‌گردد و ترس از باخت است که نمی‌گذارد علی دایی نتیجه بگیرد وی باید از نظرات پیشکسوتان در اداره تیم استفاده کند.
 
 فنونی‌زاده درباره احتمال بازگشت کریمی به پرسپولیس گفت: کریمی باز‌یکن بزرگی است و می‌تواند رهبر خوبی برای هر تیم باشد و اگر به پرسپولیس باز  گردد کمک بزرگی برای این تیم خواهد بود و من امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد اما با وجود اختلا‌فاتی که بین دایی و کریمی وجود دارد بعید می‌دانم کریمی به پرسپولیس باز گردد.
 
پیشکسوت پرسپولیس درباره گزینه احتمالی مدیر عاملی باشگاه افزود:  پروین مرد مستطیل سبز است و بهترین گزینه برای پرسپولیس در حال حاضر محمد داد‌کان است که با آمدنش می تواند بسیاری از مشکلات تیم را حل کند.
 
 فنونی‌زاده گفت: ضمن تشکر از تمام ز‌حماتی که آقای رو‌یانیان در این مدت برای پرسپولیس کشیده است امیدوارم تیم در جام حذفی نتیجه خوبی بگیرد و قهرمان شود زیرا در لیگ امید قهرمانی را تا حد زیادی از دست داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)