پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس و کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس باید جام حذفی را فراموش کند. هنوز اتفاقی نیفتاده و پرسپولیس سرنوشت خودش را در دست دارد. این بازیکنان فقط باید تمرکز بیشتری کنند و حواسشان باشد که فرصت‌ها را از دست ندهند.

حمید درخشان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس جام حذفی را باید فراموش کنند. جام حذفی برای همه 50، 50 است. یک بازی انجام می‌شود که در آن هر اتفاقی ممکن است. الان دیگر باید تمرکز را روی لیگ گذاشت و مراقب داشته‌هایی بود که هنوز از دست نرفته‌اند. به نظر من هنوز اتفاقی نیفتاده که هیاهو بشود. کار سخت‌تر شده است ولی هنوز بخت پرسپولیس در دست خود پرسپولیس و بازیکنان تیم است.

وی ادامه داد: الان با آمدن علی پروین، یک فوتبالی و یک نفر از خانواده پرسپولیس مدیر عامل است. من فکر می‌کنم این باید باعث شود که بازیکنان با تمرکز و وسواس بیشتری تمرین و بازی کنند و مشکلات مالی هم به هر حال حل خواهد شد.

کاپیتان سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشکلات مالی روی عملکرد تیم و بازیکنان تاثیر می‌گذارد ولی به نظرم باید حرفه‌ای‌تر به این قضیه نگاه کرد. نباید نگاه را سریع نسبت به دریافتی‌ها معطوف کرد چون در این صورت خیلی چیزهای دیگر را از دست می‌دهیم که قابل جبران نیست. اگر غیر از این باشد، آخر فصل هم پول از دست می‌رود و هم افتخاری که می‌توانست کسب شود و آنچه می‌ماند کلی حرف و حدیث است.

درخشان تصریح کرد: شرایط بازیکنان و مشکلات آنها قابل درک است. پول، خوب است اما مهمتر از آن اعتبار تیم و بازیکنان است. اگر تیم قهرمان شود، بازیکنان حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. اگر در شرایط فعلی آنقدر از نظر ذهنی خود را درگیر مشکلات کنیم، فرصت‌ها از دست می‌رود و اگر هم به پول برسیم آن چیز با ارزش‌تر را از دست دادیم.

وی افزود: به اعتقاد من دلیلی وجود ندارد که پرسپولیس نتواند در بازی‌های بعدی به پیروزی برسد. همه توانایی‌ها وجود دارد. مهره‌های خوبی در اختیار هستند. علی دایی هم توانایی‌های زیادی دارد و فقط بچه‌ها باید تمرکز بیشتری داشته باشند.

درخشان در پایان با اشاره به حضور علی پروین در باشگاه گفت: علی پروین از خانواده و جنس پرسپولیس است. پیچ و خم باشگاه و فوتبال را می‌شناسد. در نداری و در روزهای سخت و قهرمانی بوده و با مشکلات آشنا است. اگر به او کمک شود، حتما موفق خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)