پرسپولیس نیوز :  هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از سبک بازیکنان فجر ابراز گلایه و ناراحتی کرد.

پیام صادقیان  در خصوص بازی پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز گفت: دیدار «خیلی خیلی خیلی» سختی بود. ما برای قهرمانی و فجر برای فرار از سقوط بازی می‌کرد و هر دو تیم به دنبال 3 امتیاز بودند. نیمه اول شاهد بازی متعادلی بودیم اما در نیمه دوم خیلی خوب به گل رسیدیم، فجر هم به خاطر اینکه به گل مساوی برسد روی دروازه ما فشار آورد و توانست بازی را به تساوی بکشاند. فکر می‌کنم مساوی عادلانه بود.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه آیا این تیم شانس قهرمانی دارد، اظهار داشت: هنوز به قهرمانی امیدوار هستیم و تمام تلاشمان را نجام می‌دهیم تا به این عنوان برسیم. درست است که وضعیت کمی سخت شده اما به قول معروف در ناامیدی بسی امید است. مطمئناً ما برای قهرمانی می‌جنگیم تا به سهمیه هم برسیم.

صادقیان اظهار داشت: 4 بازی تا پایان لیگ مانده و ما هم به خاطر هواداران و زحمتی که خودمان کشیده‌ایم بازی می‌کنیم. امسال می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم هرچند هنوز هم به آینده امیدواریم چون تیم‌های مدعی با هم بازی دارند.

وی درباره عملکرد خودش در این بازی تاکید کرد: کمی سرماخوردگی داشتم و وقتی وارد زمین شدم بازی بدی ارائه نکردم. از زمانی که وارد زمین شدم سعی کردم از بازیکنان فجر خطا بگیرم. فجری‌ها دفاع چند لایه داشتند و فقط هم مرا می‌زدند.

صادقیان تصریح کرد: هر موقع 2 نفر از بازیکنان فجر را دریبل می‌کردم نفر سوم مرا می‌زد. فکر می‌کنم چون در بازی رفت پاس گل دادم با من اینطور رفتار کردند. دقیقاً در 20 دقیقه 4،5 بار روی من خطا شد. دریبل‌های خودم را شروع کرده بودم ولی فجری‌ها فقط می‌زدند.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تمرین نکردن بازیکنان در روند کاری این تیم اثرگذار بوده، گفت: قطعاً تاثیرگذار بوده، من و دیگر بازیکنان تمرینات انفرادی را انجام دادیم اما این تمرینات جای تمرین گروهی را نمی‌گیرد.

صادقیان در مورد اینکه با توجه به قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا دوست دارد به عنوان بازیکن کمکی به کمک یکی از نمایندگان ایران بیاید، گفت: در این مورد باشگاه تصمیم گیرنده است و من نمی‌توانم صحبت خاصی انجام دهم. با پرسپولیس قرارداد 2 ساله دارم که البته اگر پیشنهاد خارجی برسد می‌توانم از پرسپولیس جدا شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)