پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از آنکه مسولان باشگاه آب پاکی را روی دست‌مان ریختند بازیکنان اعتصاب را فراموش کرده و سعی دارند بهترین نمایش ممکن را مقابل صبا داشته باشند.

جواد منافی  به تشریح آخرین وضعیت تیم پرسپولیس پرداخت و از شانس این تیم برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر گفت.

 

در تمرین روز پنج‌شنبه بین نیلسون و رضا نورمحمدی درگیری به وجود آمد؟

در بازی تمرینی محمدی و عابدزاده 2 دروازه‌بان تیم ما بودند نیلسون هم با نظر سرمربی وسط زمین بازی کرد. در یک صحنه از بازی برخورد فوتبالی بر سر تصاحب توپ بین نورمحمدی و نیلسون به وجود آمد اما برخورد فیزیکی در کار نبود و درگیری بین این 2 بازیکن به وجود نیامد. بیان بعضی از مسائل در مورد موضوعی که توضیح دادم بزرگنمایی است.

 غیبت سیدجلال حسینی، بهترین مدافع تیم‌تان در بازی مقابل صبا برای‌تان مشکل‌ساز نخواهد شد؟

در اینکه سیدجلال یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران است، هیچ تردیدی نیست اما به هرحال بعد از محرومیتی که به وجود آمده ما باید از بازیکن جایگزین استفاده کنیم. ما با حضور رضا نورمحمدی در پست دفاع خیال‌مان راحت است، چون این بازیکن با وجود اینکه کمتر فرصت بازی پیدا کرده است از تجربه بالایی برخوردار است. با این شرایط در غیاب سیدجلال در خط دفاعی مشکل خاصی را احساس نمی‌کنیم.

 اثرات اعتصاب از بین رفته و دیگر مقابل صبا برای پرسپولیس مشکلی را به وجود نخواهد آورد؟

به هرحال بعد از بازی با فجر ما هر روز در 2 نوبت تمرین کردیم و بعد از آنکه مسولان آب پاکی را روی دست‌مان ریختند بازیکنان همه چیز را فراموش کرده و سعی دارند بهترین نمایش ممکن را مقابل صبا داشته باشند.

 تا پیش از دیدار مقابل صبا چقدر به از دست دادن امتیاز از سوی سایر مدعیان امیدوارید؟

ما برای جبران امتیاز حتماً در هفته‌ای که پیش رو داریم چشم به 3 بازی دیگر و نتایج آنها داریم اما صرف‌نظر از این موضوع ما می‌دانیم که تمرکزمان فقط باید روی دیدارهای خودمان و پیروزی در آنها باشد.

 نگران تعطیلات طولانی لیگ که بعد از دیدارتان مقابل صبا آغاز خواهد شد، نیستید؟

در وهله نخست به این فکر می‌کنیم که صبا را شکست دهیم اما به هر حال این هم یک واقعیت است که آماده نگه داشتن بازیکنان در تعطیلات بیشتر از یک‌ماه کار سختی است و کادر فنی تمام تلاشش را انجام خواهد داد تا با برنامه‌ریزی اصولی بدن‌های بازیکنان اصطلاحاً به خواب نرود و برای 3 دیدار پایانی شرایط تیم به شکل خوبی باقی بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)