پرسپولیس نیوز : معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: صادقانه بگویم اگرچه صحبت‌های زیادی در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح شده اما در عمل اتفاق خاصی رخ نداده است و باید زمینه‌هایش فراهم شود.

امیررضا خادم در گفت‌وگو با رادیوورزش درخصوص جلسه روز گذشته نمایندگان وزارت با مسئولان باشگاه پرسپولیس و همچنین واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: اول از همه بگویم سیاست وزارت ورزش و جوانان این است که استقلال و پرسپولیس از این حاشیه‌هایی که طی چند سال گذشته با آن دست به گریبان بودند دور شوند. ما دوست داریم اتفاقی بیفتد که طرفداران این دو تیم از دیدن بازی‌های آنها لذت ببرند و شور و نشاطی را در جامعه ایجاد کنیم.

وی افزود: با توجه به پتانسیل این دو تیم اقداماتی را برای خصوصی‌سازی انجام داده‌ایم و بحث خصوصی‌سازی بسیار جدی است اما این مساله نیازمند یکسری از مسائل و شفاف‌سازی است به همین منظور نفراتی را برای حسابرسی در باشگاه پرسپولیس مستقر کردیم که به مدت دو هفته کاری طول خواهد کشید همین موضوع نیز برای استقلال رخ خواهد داد. جلسه روز گذشته هم بر همین مبنا بود و اتفاقا از آقای هدایتی نیز دعوت کردیم و فکر می‌کنم نتایج جلسه تا دو هفته دیگر مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که صادقانه چقدر شرایط خوبی برای واگذاری این دو باشگاه وجود دارد گفت: من خودم را عضوی از مردم می‌دانم و درست است که پست سازمانی گرفته‌ام اما هنوز هم خادم مردم هستم. اگر بخواهم شفاف بگویم فعلا با این وضعیت شرایط مناسبی برای واگذاری این دو باشگاه وجود ندارد که باید این شرایط را فراهم کرد.

وی تاکید کرد: شاید صحبت‌هایی در این زمینه انجام شده باشد و مباحثی مطرح شده اما در عمل اتفاق خاصی نیفتاده است و در حال حاضر باید تصمیمات خوبی گرفته شود تا این دو تیم به شرایط خوب خود برگردند و ما نمی‌خواهیم اتفاقی که برای باشگاه ابومسلم رخ داده برای استقلال و پرسپولیس رخ دهد و همه باید در کنار هم به این موضوع فکر و کمک کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)