پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هم عملکرد من و هم عملکرد آقایان مشخص است و من راجع به عملکرد پیروانی حرفی نمی‌زنم.

یحیی گل‌محمدی در خصوص صحبت‌های افشین پیروانی، گفت: من در بحرانی‌ترین تاریخ پرسپولیس این تیم را در اختیار گرفتم. تیمی که از نظر جسمی، روحی و روانی مشکل داشت اما شرایط خوبی برای این تیم حاکم کردم و در 22 بازی فقط یک باخت به راه‌آهن آوردم و یک باخت هم به سپاهان در فینال جام حذفی که آن هم به دلیل اشتباهات فردی بود و عملکرد من مشخص است.

وی ادامه داد: هم عملکرد من و هم عملکرد آقایان مشخص است و من راجع به عملکرد پیروانی حرفی نمی‌زنم و دوست هم ندارم جواب‌ بدهم اما مردم بهترین قاضی هستند و عملکرد من و او را می‌بینند و من هم قضاوت را به مردم می‌سپارم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: وقتی مصاحبه ایشان را خواندم فهمیدم دل پری دارد و من نمی‌دانم ریشه این دل پر و عُقده از کجاست؟ اگر درباره مصاحبه من بود که من اسمی از ایشان نیاوردم اما نمی‌دانم چرا او به خودش گرفته است.

گل‌محمدی افزود: عملکرد من مشخص است و صحبت‌های آقایان برایم جای سؤال دارد. من همه تلاشم را کردم و در بدترین شرایط پرسپولیس را تحویل گرفتم اما حالا ببینید آنها چگونه حرف می‌زنند من دلیل ناراحتی‌شان را نمی‌دانم و همه چیز را به مردم که بهترین قاضی هستند واگذار می‌کنم.
 

پاسخ پیروانی به اظهارات گل‌محمدی

افشین پیروانی در پاسخ به اظهارات یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: آقای گل‌محمدی خیلی خوشحالم که حرف‌هایت را بالاخره زدی، اول این را بگویم پسر خوب خودت عقده‌ داری، این عقده داشتن تو حتی در زندگی شخصی‌ات هم دخیل بوده است. مظلوم‌نمایی نکن. بدترین دوران پرسپولیس زمان مربیگری تو بود و اگر کمی کاربلد بودی در فینال جام حذفی در شرایطی که از سپاهان جلو بودیم آن‌طور دروازه پرسپولیس باز نمی‌شد.

پیروانی ادامه داد: بازیکن پرسپولیس هر چه از دهانش درآمد به تو گفت اما بعداز ظهر در ترکیب ثابت حضور داشت و فیکس بازی کرد. پس معلوم است شما اقتدار نداشتی. بقیه حرف‌هایم بماند برای بعد چون درباره خیلی مسائل باید صحبت کنم که این فقط بخشی از آن بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)