پرسپولیس نیوز : بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من را به جلسه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس دعوت کردند، اما مسافرت بودم و نتوانستم در این جلسه حاضر شود.

رضا شاهرودی اظهار داشت: از باشگاه پرسپولیس تماس گرفتند و من را به جلسه پیشکسوتان باشگاه دعوت کردند اما مسافرت بودم و نتوانستم در این نشست شرکت کنم.

وی در مورد اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم قبل از اینکه پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کنند، کدورت‌های بین پیشکسوتان پرسپولیس را حل کنند تا با هم رفیق باشند و رابطه خوبی با یکدیگر داشته باشند. اینها شناسنامه پرسپولیس هستند و کدورت‌ها را رفع می‌کنند و بعد دنبال خصوصی‌سازی باشند.

کاپیتان سابق پرسپولیس اظهار داشت: الان می‌گویند قرار است سهام باشگاه را به پیشکسوتان پرسپولیس بدهند اما بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد چون خیلی‌ها چشم دوخته‌اند تا سهام پرسپولیس را بگیرند. الان همه را جمع می‌کنند اما بعداً فقط 5-6 نفر سهامدار پرسپولیس می‌شوند. به نظرم باید یک اصلی را رعایت کنند و بعد سهام باشگاه را واگذار کنند. کسی که یک یا دو سال در پرسپولیس بوده، چه سهمی می‌خواهد بگیرد؟ کسی که یکسال در پرسپولیس بوده که نباید سهام بگیرد و در این باشگاه سهیم باشد.

وی افزود: الان همه نگران آینده پرسپولیس هستند. در حال حاضر همه چیز دست امیر خادم است و با وزیر ورزش تصمیم می‌گیرند برای پرسپولیس چکار کنند. خدا کند بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس شیطنت نکنند، چون عده‌ای دوست دارند فقط خودشان در پرسپولیس باشند. اول جلسه می‌گذارند که بیایید با هم رفیق باشیم و کدورت‌ها را کنار بگذارید اما بعدش پشت سر همدیگر حرف می‌زنند و سهم بیشتری می‌خواهند.

شاهرودی در پایان گفت: بحث بازی با میلان که شد جلسه گذاشتند و علی پروین گفت کدورت‌ها را کنار بگذاریم و با هم رفیق باشید، اما بعد از اینکه من مصدوم شدم،‌ همان آدم‌ها یعنی علی پروین یک بار هم با من تماس نگرفت که ببیند مرده‌ام یا زنده. چند بار خودم با پروین تماس گرفتم که بگویم حالم خوب است و نگران نباشید اما علی پروین جواب تلفن من را نداد در صورتی که خیلی‌ها حتی افرادی از تیم‌های دیگر با من تماس گرفتند و حالم را پرسیدند، اما پروین به من زنگ نزد. باز دست رویانیان درد نکند که 3 بار با من تماس گرفت و حالم را پرسید اما پروین هیچ تماسی با من نگرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)