پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است سرخپوشان در حال حاضر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ هستند.

محمد دایی  در مورد برد پرسپولیس مقابل صبای قم اظهار داشت: خدا را شکر بچه‌ها توانستند با ارائه یک بازی خوب و منطقی 3 امتیاز حساس را بگیرند، هرچند می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری صبا را شکست دهیم.

وی ادامه داد: صبا تیم قدرتمندی بود که خط حمله زهرداری داشت،‌ همین مسئله باعث شد تا چند دقیقه‌ای روی دروازه‌ ما فشار بیاورند اما بازیکنان باتجربه پرسپولیس توانستند به خوبی از زیر این فشار خارج شوند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص خوش‌وبشی که پیش از آغاز بازی با غلامرضا عنایتی داشت، تصریح کرد: رضا از دوستان خوب و قدیمی ما است. او با این سن و سال هنوز یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های ایران است که خوب بلد است از موقعیت‌ها استفاده کند. قبل از بازی به بازیکنان در مورد عنایتی سفارش کرده بودیم اما در دقایق آخر او باز هم فرصت طلبی‌اش را نشان داد و یک گل زد.

دایی با بیان اینکه تعطیلی لیگ برای همه تیم‌ها یکسان است، تاکید کرد: در این مدت صددرصد چندین بازیکن ما در اردوی تیم ملی خواهند بود که شاید این مسئله کمی برای‌مان دردساز شود اما در مجموع باید تمرینات منظمی را پشت سر بگذاریم تا در زمان تعطیلی لیگ از آمادگی دور نشویم.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ چقدر شانس دارد، گفت: با 3 امتیاز بازی با صبا دیگر جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستیم و برای به دست آوردن این عنوان تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)