پرسپولیس نیوز : رضا حقیقی می گوید از باشگاه پرسپولیس شکایتی نکرده است.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با رد شکایت خود از این باشگاه اظهار کرد: به هیچ وجه از باشگاه شکایتی نکرده‌ام. فقط بر سر قراردادم با باشگاه مسائلی وجود داشته که قرار است در جلسه با کمیته‌ انضباطی درباره آن صحبت شود.

او ادامه داد: طبق قرارداد پس از این که رویانیان از باشگاه پرسپولیس رفته من هم بازیکن آزاد محسوب می شوم. به همین خاطر کمیته‌ انضباطی از من خواست که درباره قراردادم صحبت کنیم، در غیر این صورت من شکایتی از باشگاه پرسپولیس نکرده‌ام و بحث من با کمیته‌ انضباطی اصلا ربطی به مسائل مالی ندارد.

حقیقی درباره پیروزی پرسپولیس برابر صبا هم گفت: ما به این برد نیاز داشتیم، خوشحالم که رقیبانمان نتیجه‌ نگرفتند و حالا مدعی قهرمانی هستیم. به نظر من شانس ما و فولاد بیشتر از سایر تیم‌ها است. چرا که بازی‌های آسانتری داریم.

او ادامه داد: ما خیلی سرتر از صبا بودیم. با این حال تیم حریف در چند مقطع از بازی روی ما فشار آورد. در بازی دیروز بر خلاف بازی‌های گذشته خیلی راحت توانستیم به گل برسیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مثل این که به شما هم اعلام شده در کنار سایر ملی‌پوشان پرسپولیس در تمرین پیش از اردوی تیم ملی حضور داشته باشید؟ گفت: بله. به من هم پیامک داده‌اند که دوشنبه باید سر تمرین باشم. خیلی خوشحالم که در فهرست جدید تیم ملی حضور دارم. اردوهای آخر پیش از جام جهانی بسیار مهم است و امیدوارم مسافر برزیل باشم. من برای رسیدن به این جایگاه تلاش زیادی انجام داده‌ام و این فرصت را مدیون پرسپولیس هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)