پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید با عملکردی که در بازی مقابل صبا داشته از زیر فشار چند ماهه بیرون آمده است.

پیام صادقیان  درباره پیروزی پرسپولیس برابر صبای قم، انتخابش به عنوان بهترین بازیکن زمین، شانس سرخپوشان برای قهرمانی و احتمال دعوت شدنش به تیم ملی صحبت کرد.

 

* در دیداری که پرسپولیس به کورس قهرمانی برگشت بهترین بازیکن زمین شدی.

 

– در این چند وقت خیلی فشار روی من بود. دوست داشتم که بتوانم در این بازی پاس گل بدهم یا گل بزنم که خدا را شکر هر دوی آنها را انجام دادم. فکر می‌کنم هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند و همه افرادی که بازی را دیدند لذت بردند. الحق و الانصاف صبا هم خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی داشت، همان طور که ما هم از چند موقعیت خیلی خوبمان استفاده نکردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

 

* خوشحالی بعد از گلت نشان می‌داد که چقدر در این چند وقت تحت فشار بوده‌ای.

 

– شکر خدا توانستم بعد از چند هفته‌ای که تحت فشار بودم و روانم به هم ریخته بود یک بازی خوب برای پرسپولیس انجام دهم. بعد از گلی که زدم احساس می‌کردم که یک بار سنگین از روی دوشم برداشته شده و واقعا خوشحالم. جا دارد از همه بازیکنان تیم تشکر کنم که من را در این مدت حمایت کردند. از دوستان خوبم مثل حمید علی عسگر که به خانه همدیگر می‌رفتیم. او به من خیلی روحیه داد و همیشه با من صحبت می‌کرد. همچنین باید تشکر ویژه‌ای از شخص علی دایی بکنم که دوباره به من اطمینان کرد و واقعا در این مدت پشت من بود. همیشه من را تشویق می‌کرد و با صحبت‌های خوب به من روحیه می‌داد. خیلی مهم است وقتی در سه، چهار بازی بد باشی سرمربی تیم بگوید من شرایطت را درک می‌کنم. امیدوارم که توانسته باشم جواب اعتماد دایی را بدهم.

 

* در این مدت برخی از پیشکسوتان پرسپولیس هم از تو حمایت می‌کردند.

 

– واقعا همه به من لطف داشتند. خیلی از افراد بودند که شرایط من را درک کردند. به هر حال خودشان فوتبال بازی کرده‌اند و شرایط را می‌دانند. من فقط 21 سال دارم و این اتفاقات واقعا برایم سنگین بود. دوست داشتم که از آن جو سنگین خارج شوم، اما به تنهایی نمی‌توانستم. دست خودم هم نبود. دست همه پیشکسوتان و قدیمی‌های پرسپولیس را می‌بوسم که از من حمایت کردند و گلی که به صبا زدم را هم به آنها تقدیم می‌کنم.

 

* فکر می‌کنی چقدر پرسپولیس برای قهرمانی شانس دارد؟

 

– خوشحالم که به کورس بازگشتیم. الان با صدر سه امتیاز فاصله داریم و امید به تیم ما و هواداران پرسپولیس برگشت. می‌توانیم با پیروزی در سه بازی آینده قهرمانی را هم به دست بیاوریم. شاید الان حسرت امتیازهای از دست رفته بعضی از بازی‌ها را بخوریم، اما گذشته‌ها، گذشته و فوتبال برد و باخت دارد. باید به آینده فکر کنیم. این فرصت یک ماهه زمان خوبی برای استراحت و ریکاوری است که بتوانیم با آمادگی بالا به استقبال سه بازی آینده برویم. داماش می‌خواهد خود را از خطر سقوط نجات دهد و به همین خاطر اصلا بازی آسانی مقابل این تیم نداریم.

 

* فکر می‌کنی این بار به تیم ملی دعوت می‌شوی؟

 

– من تابع دستورات کی‌روش هستم. اگر در فهرست جدید بودم که با جان و دل برای تیم ملی کشورم تلاش می‌کنم. اگر هم نبودم برای سرمربی تیم ملی و بازیکنان آرزوی موفقیت می‌کنم. همه چیز را دست کی‌روش می‌گذارم. فکر می‌کنم خود او از عملکرد همه بازیکنان بهتر از هر کسی آگاه است.

 

* حالا که به قول خودت از زیر فشارها بیرون آمده‌ای، دیگر از کسی ناراحت نیستی؟

 

– نه! دوست ندارم کسی را نفرین کنم. البته فکر می‌کنم می‌بینم بخشش بزرگ‌ترین چیز است. از دست هیچ کسی ناراحت نیستم و کسی را نفرین نمی‌کنم و حتی به خدا هم واگذار نمی‌کنم و همه را بخشیدم.

 

* در این چند وقت چند پیشکسوت پرسپولیس به اعتصاب شما انتقاد کردند.

– این تصمیمی بود که کل بازیکنان با هم گرفتند، اما الان دیگر همه چیز تمام شده و دیگر به پول فکر نمی‌کنیم. مطمئنم که شخص دایی خودش پیگیر مسائل مالی هست. از این به بعد فقط برای آبروی خودمان و دایی و همچنین خوشحالی هواداران با جان و دل تلاش می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)