پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال امید پرسپولیس دیدار تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه برابر داماش گیلان را برای قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر تعیین‌کننده دانست.

حمید مطهری در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل صبای قم اظهار داشت:‌ پرسپولیس به تشخیص و صلاحدید سرمربی‌اش با روش 2-4-4 مقابل صبا به میدان رفت که بهترین سیستم برای حمله روی دروازه حریف با توجه به خصوصیات بازیکنان این تیم محسوب می‌شد.

هافبک پیشین پرسپولیس در ادامه افزود: در نیمه اول پرسپولیس به دلیل در اختیار نداشتن سیدجلال حسینی که لیدر خط دفاعی‌اش محسوب می‌شود کمی در کار دفاعی سازماندهی همیشگی را نداشت اما این تیم رفته رفته بهتر شد، خصوصاً در نیمه دوم که به تیم برتر میدان تبدیل شد. در این نیمه تیم دایی بیشتر فضا و روزنه‌ها را از میهمانش گرفت و 3 امتیاز بسیار حساس را کسب کرد تا کماکان به عنوان مدعی قهرمانی باقی بماند.

مطهری خاطر نشان کرد:‌ پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی به شکل طبیعی برای دیدار با صبا استرس داشت، به همین دلیل نمی‌توان به تیمی در این شرایط چندان ایراد فنی وارد کرد. با شرایطی که پرسپولیس داشت استراتژی دایی برای دیدار با صبا کاملاً مناسب بود. در واقع دفاع خوب در کنار حملات منظم و حتی در لحظاتی چشم داشتن به دفاع و ضدحمله پرسپولیس را به 3 امتیاز بسیار حساس رساند.

وی همچنین از اهمیت 3 دیدار پیش روی پرسپولیس یاد کرد و گفت: من اعتقاد دارم اگر پرسپولیس بازی با داماش در رشت را با پیروزی پشت سر بگذارد گام بلندی برای قهرمانی برخواهد داشت، چون راه‌آهن در ورزشگاه آزادی و حتی استقلال خوزستان در اهواز نمی‌توانند مانعی جدی در راه کسب عنوان قهرمانی پرسپولیس باشند.

مطهری در پایان در خصوص تاثیر تعطیلات روی عملکرد پرسپولیس خاطر نشان کرد: مسلماً تعطیلات در این مقطع که پرسپولیس روی دورافتاده به ضرر سرخپوشان خواهد بود اما به هر حال می‌توان اطمینان داشت دایی فکر بسیاری از مسائل را کرده و با برپایی اردو و انجام بازی‌های تدارکاتی سعی در نگه داشتن تیمش در شرایط مسابقه خواهد داشت، اقداماتی که البته در قیاس با تیم‌هایی مانند فولاد، استقلال و سپاهان که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا درگیر هستند، نمی‌تواند پرسپولیسی‌ها را در شرایط مسابقه حفظ کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)