پرسپولیس نیوز : مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که رقابت در تیم ملی بسیار زیاد است و مهم‌تر از دعوت شدن دوام آرودن در این تیم است.

محمدرضا خلعتبری  در مورد حضورش در لیست تیم ملی و تمرین با بدنساز تیم ملی گفت: به ما گفتند امروز خودمان را به مربی بدنساز تیم ملی معرفی کنیم و چند روزی زیر نظر میکو تمرین کنیم.

وی در خصوص دعوت شدن پیام صادقیان به اردوی پیش روی تیم ملی اظهار داشت: وقتی بازیکنی به تیم ملی دعوت می‌شود یعنی کادر فنی به او اعتقاد داشته ولی مهم‌تر از دعوت شدن،‌ دوام آوردن در تیم ملی است. پیام بازیکن بسیار خوبی است که برای پرسپولیس مهره موثری بوده اما شرایط تیم ملی با باشگاه فرق می‌کند. در تیم ملی به خاطر رقابت زیادی که وجود دارد باید تلاش کنید تا به ترکیب اصلی برسید.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: به غیر از صادقیان از دعوت شدن رضا حقیقی به تیم ملی هم خوشحالم، حقیقی بازیکن جوانی است که می‌تواند به تیم ملی کمک کند. ضمن اینکه باید بگویم محسن بنگر باید به این اردو دعوت می‌شد. 10 سال پیش و زمانی که ما در شموشک بازی می‌کردیم هم بنگر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شد.

خلعتبری درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و تعطیلی یک ماه لیگ تصریح کرد: خوشبختانه توانستیم با پیروزی به تعطیلات برویم و چند روزی را راحت بگذرانیم. ما 3 بازی دیگر در لیگ داریم که باید با پیروزی از آنها خارج شویم. با توجه به بازی‌های رقبای‌مان در صدر جدول شانس داریم که به قهرمانی برسیم. درست است که 2 امتیاز با استقلال و 3 امتیاز با فولاد اختلاف داریم اما برای قهرمانی اصلاً ناامید نیستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)