پرسپولیس نیوز :سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه برکناری سعید شیرینی و اینکه آیا برای سرپرستی با او صحبتی شده، گفت: در این مورد صحبتی با من نشده هرچند دیگر این پست را دوست ندارم.

محمود خوردبین  در مورد شایعه پرداخت پول توسط مسئولان گذشته باشگاه پرسپولیس به برخی خبرنگاران، گفت: تا روزی که در پرسپولیس بودم چنین مسائلی را نه دیدم و نه شنیدم، رفاقتی برای همدیگر همه کار می‌کردیم ولی پولی رد و بدل نمی‌شد. نمی‌توانم قبول کنم که چنین اتفاقی افتاده باشد، هر چند افرادی کوچک هستند این کارها را انجام می دهند تا معروف شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این تیم و تعطیلات یک ماهه لیگ، اظهار داشت: فکر می‌کنم تعطیلی لیگ برای پرسپولیس خوب باشد و بتوانند در این وضعیت آمادگی بیشتری را کسب کنند.

خوردبین تصریح کرد: فکر می‌کنم پرسپولیس بتواند سهمیه آسیایی را کسب کند و با توجه به 3 بازی پایانی مدعیان قهرمانی، پرسپولیس به احتمال 70،80 درصد قهرمان لیگ می‌شود.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره شایعه دعوت شدن 7 بازیکن سرخپوش به اردوی تیم ملی،‌ تاکید کرد: انتخاب 7 بازیکن از پرسپولیس افتخاری برای باشگاه است. اگر نکونام، جباری و منتظری را هم استقلالی بدانیم آنها هم در تیم ملی 7 بازیکن خواهند داشت.

وی در مورد احتمال دعوت پیام صادقیان به اردوی جدید تیم ملی، گفت: صادقیان حالا باید مثل درخت پربار باشد و افتاده‌تر از گذشته رفتار کند. او باید مراقب حرکات و زبان خود باشد چون بازیکن فیکس پرسپولیس و یکی از بازیکنان تیم ملی است. از حالا صادقیان حتی در لباس پوشیدن و مدل موی خود هم باید دقت داشته باشد تا به بازیکن محبوبی تبدیل شود چون پتانسیل‌ محبوب شدن را دارد.

خوردبین در واکنش به درگیری لفظی کریمی و مایلی‌کهن با علی دایی، عنوان کرد: به نظر من به خاطر موفقیت پرسپولیس همه باید مواظب باشند تا حرفی نزنند که به پرسپولیس لطمه بزند. کریمی و مخصوصا مایلی‌کهن باید صبورتر باشند و مراقب حرف‌هایشان هم باشند.

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه برکناری سعید شیرینی از سرپرستی این تیم و اینکه آیا برای سرپرستی با او صحبتی شده، اظهار داشت: در این مورد صحبتی با من نشده هرچند دیگر این پست را دوست ندارم چون از نظر شخصیت اجتماعی این پست آسیب دیده است و کلاس آن پایین آمده است.

 

پنجعلی: پروین با من برای سرپرستی صحبت کرده است

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس هم می‌گوید پروین برای سرپرستی این تیم با او صحبت کرده است.

 

 محمد پنجعلی  درباره اینکه گفته می‌شود سعید شیرینی از سرپرستی پرسپولیس برکنار شده گفت: من هم چیزهایی در این رابطه شنیده‌ام اما خبر قطعی ندارم.

او درباره احتمال انتخاب خود به عنوان سرپرست گفت: پروین در این رابطه با من صحبت کرد و من هم گفتم اگر شرایط ایجاب کند عیبی ندارد و در سه بازی آخر به پرسپولیس کمک می‌کنم.

پنجعلی درباره آخرین شرایط پرسپولیس هم گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است. به نظر من چند بازیکن دیگر هم می‌توانستند از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شوند. ما هم با سایر بازیکنان به فکر آماده‌سازی خوب برای ادامه لیگ هستیم و به امید خدا با کسب نتایج خوب زمینه خوشحالی مردم را فراهم می‌کنیم.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس بنا بر برخی مشکلات از جمع سرخپوشان جدا شد و قرار است بزودی یک سرپرست جدید برای این تیم انتخاب و معرفی شود.

 سعید شیرینی که با حضور محمد رویانیان در باشگاه پرسپولیس فعالیتیش را به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه آغاز کرد، به دنبال مشکلاتی که برایش ایجاد شد از سمت خود کناره گیری کرد. در این مورد گفته می شود از آنجایی که اکثر چک های باشگاه پرسپولیس از سوی وی در اختیار بازیکنان و عوامل مرتبط با باشگاه قرار می گیرد، مشکلات قضایی برای او ایجاد شده و به همین خاطر به دردسر افتاده است.

قرار است از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس بزودی سرپرست تیم فوتبال این باشگاه مشخص و معرفی شود. در این میان اما گفته می شود که برخی نزدیکان وزارت ورزش قصد دارند گزینه های خود را به باشگاه معرفی کنند اما علی پروین قصد دارد یکی از پیشکسوتان این باشگاه را به عنوان سرپرست معرفی کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)