پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مسئولان این باشگاه از مدت‌ها پیش به دنبال تغییر سرپرست تیم بودند.

محمد جمشیدی  در خصوص برکناری سعید شیرینی از سرپرستی پرسپولیس و مشکلاتی که برای او بوجود آمد گفت: من از جزئیات برکناری شیرینی خبر ندارم و از طریق علی پروین بود که اطلاعاتی در این مورد کسب کردم. هر چند باید بگویم تغییر سرپرست تیم از مدت‌ها پیش در دستور کار باشگاه و هیئت مدیره بود اما به خاطر برخی از مسائل صلاح دیده شد این اتفاق عقب بیفتد.

وی ادامه داد: اینکه وزارت ورزش برای برکناری شیرینی دستور داده باشد را مطلع نیستم و کسی هم از داخل باشگاه این موضوع را به من نگفت. فقط شنیده‌ام برای شیرینی مشکلاتی بوجود آمده و امیدوارم زودتر حل شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد جانشین شیرینی اظهار داشت: محمود خوردبین و محمد پنجعلی دو پیشکسوت کاربلد پرسپولیس هستند که حضورشان می‌تواند برای تیم مفید باشد اما قطعا در این خصوص باید توافق بین دایی و پروین باشد چون سرپرست قرار است با سرمربی کار کند.  آنها هر کسی را که انتخاب کنند ما هم قبول می‌کنیم.

جمشیدی در واکنش به شایعه پرداخت پول به خبرنگاران توسط مدیران قبلی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: خوشبختانه این موضوع را همه تکذیب کردند. وقتی این خبر را شنیدم به مدیر مالی باشگاه زنگ زدم و به صورت کاملا جدی از او خواستم تا لیست خبرنگاران متخلف را در اختیار ما قرار دهد که مدیر مالی باشگاه اعلام کرد اصلا چنین لیستی وجود ندارد. چنین موضوعی تایید نشد و ما هم نباید در خصوص موردی که اطلاع نداریم اظهارنظر کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اعلام قیمت تقریبی باشگاه پرسپولیس نیز تصریح کرد:‌ 100 میلیارد تومانی که از آن صحبت می‌شود قیمت برند پرسپولیس است، چون عملا پرسپولیس چیز دیگری ندارد. آقایان هم قطعا با توجه به نام پرسپولیس این قیمت را اعلام کردند هر چند معتقدم ارزش نام پرسپولیس خیلی بیشتر از اینهاست.

جمشیدی در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه در صورت لزوم هزینه برپایی اردو را خواهد داشت  گفت: اگر زمان برگزاری اردو باشد باشگاه توانایی این کار را دارد.

وی در مورد اینکه آیا دایی و پروین با هم مشکلی دارند تاکید کرد: اختلافی وجود ندارد، بحث اختلاف نظر است که در هر مجموعه‌ای می‌توان آن را دید. در نهایت سرمربی و مدیرعامل با هم کنار می‌آیند. فقط نمی‌دانم چرا برخی‌ها اصرار دارند بین پروین و دایی مشکلاتی وجود دارد. این دو از بزرگان پرسپولیس هستند که نامشان به تنهایی برای خودش برند است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)