پرسپولیس نیوز : معاون اداری مالی شرکت توان خودرو به انتقاد از وضعیت پیش‌ آمده بین این شرکت و باشگاه پرسپولیس پرداخت.

فریبرز باقری پس از درگیری لفظی با برخی بازیکنان پرسپولیس و درخواست عودت 10 ماشین از بازیکنان اظهار داشت: با توجه به درخواست مسئولان وقت باشگاه ما 10 خودرو را در اختیار مسئولان باشگاه پرسپولیس گذاشتیم و حالا نمی‌دانم آقای رویانیان چرا تکلیف ما را روشن نمی‌کند.

وی افزود: با درخواست پرسپولیسی‌ها 10 ماشین مدل بالا به صورت اقساطی از ما خریداری شد و در قبال این 10 ماشین 8 چک 100 میلیون تومانی به ما دادند تا مالکیت ماشین‌ها را به آنها بدهیم، اما جالب است بدانید موعد 5 چک تا به الان سر رسیده و حتی هزار تومان هم از این چک‌ها پاس نشده است.

باقری ادامه داد: خودتان قضاوت کنید، وقتی 5 چک اول پاس نشد چه اتفاقی می‌افتد قطعا چک‌های بعدی هم پاس نخواهد شد که ما هم با توجه به اولتیماتوم‌هایی که دادیم از روز گذشته جدی‌تر وارد عمل شدیم.

معاون اداری مالی شرکت توان خودرو در پاسخ به این سؤال که حالا قصد دارید چکار کنید، گفت: کار خاصی انجام نمی‌دهیم ما به دادگاه رفتیم و مجبور شدیم پرونده‌ها را به اجرا بگذاریم. خودروها دیگر توقیف شده و درخواست توقیف را رسما اعلام کردیم حتی رد اموال خودمان را هم داریم و ما برای تک تک این ماشین‌ها قرارداد داریم.

وی افزود: تازه این را بگویم به ازای هر چک برگشت خورده روزانه 300 هزار تومان باید به ما خسارت بدهند.

وی در پاسخ به این سؤال که تا الان چقدر گذشته که چک‌ها پاس نشده، گفت: از اولین چک 5 ماه، از دومین چک 4 ماه، از سومین چک دو ماه، از دومین چک باز هم دو ماه و از اولین چک یک ماه. یکی از چک‌ها نیز چند روز دیگر نیز برگشت خورد.

وی افزود: ما 10 ماشین را به پرسپولیسی‌ها دادیم و قطعا با توجه به مهلتی که تمام شد، امروز قاطعانه اعلام می کنیم دیگر مهلت خاصی نیست و ماشین‌ها را پس می‌گیریم. ظرف چند روز گذشته به بازیکنان اولتیماتوم جدی دادیم و پرونده‌های دادگاهی را تشکیل دادیم همچنین از شرکت پیشکسوتان پرسپولیس شکایت شد و از مدیرعامل وقت نیز به علت صدور چک بدون محل خواستار پیگیری شدیم.

وی ادامه داد:‌حتی توقیف اموال خودروها را هم گرفته‌ایم و آنهایی که شاسی‌هایشان در قرارداد فیمابین‌مان ثبت شده اگر بدون اطلاع ما این ماشین‌ها را حرکت دهند دچار مشکل خواهند شد.

معاون اداری مالی شرکت توان خودرو در پاسخ به این سؤال که بالاخره می‌خواهید ماشین‌ها را پس بگیرید یا خیر، یادآور شد: بازیکنان سوار این ماشین‌ها شدند ما هم اندازه سوار شدن ماشین‌ها پول آن را از بازیکنان استرداد خواهیم کرد. ضرر و زیان را حساب می‌کنیم و به قیمت روز ماشین‌ها را از آنها برمی‌داریم اما چک‌های خود آقایان پرسپولیسی را می‌دهیم هرجا تمام شد سندها را آزاد می‌کنیم. من به عنوان معاونت اداری مالی شرکت توانیر خودرو این را اعلام می‌کنم دیگر هر عواقبی پیش بیاید خود آقایان باید جواب بدهند ما طبق قرارداد تمام مستندات راداریم.

باقری در خصوص اینکه مگر این ماشین‌ها 16 تا نبوده، گفت: 10 دستگاه خودرو برای من است و 6 دستگاه آنها توسط شخص دیگری خریداری شده، ماشین‌هایی که از من خریداری شده دست دایی، غلامرضا رضایی، نورمحمدی، نوری، سید جلال حسینی، سیدصالحی، بنگر، ماهینی و یک ماشین نیز بدون سند اصلا معلوم نیست کجا است. من امروز این موضوع را رسما اعلام کردم و به نظرم هر کس که سوار این خودروها شده و یا این خودروها را خریداری کرده دیگر باید در داگاه همه چیز را جواب بدهد. چون ما به اندازه کافی به بازیکنان اولتیماتوم داده‌ایم و تذکرات لازم را داده بودیم.

تا این لحظه حکم توقیف نگرفته‌ایم اما قصد داریم این کار را انجام دهیم آن هم طبق قرارداد پرونده و فیمابین.

وی افزود: در مرحله دوم باید این را تاکید کنم که ما مشاجره لفظی با بازیکنان نداشتیم و اولتیماتومی به آنها ندادیم چون معتقدیم مگر آنها خودروها را از ما خریدند.

باقری در پایان خاطرنشان کرد: این را باید اعلام کنم که ما تازه وارد مسائل دادگاهی شدیم و وکیل حقوقی ما استارت کاری خود را زده است. ما معتقدیم شاید ما در این پرونده محکوم شویم اما دادخواست ما روز شنبه صبح به دادگاه می‌رود تا تکلیف همه چیز روشن شود
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)