پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد، این تیم ناآماده‌تر از دیگر مدعیان در دیدارهای پایانی لیگ برتر حضور پیدا نخواهد کرد.

جواد منافی  در خصوص روند تمرینات تیم پرسپولیس اظهار داشت: تمرینات ما در غیاب ملی‌پوشان به صورت جدی پیگیری و انجام می‌شود. براساس برنامه به دنبال آن هستیم که بازیکنان را به آمادگی و هماهنگی مطلوب برسانیم تا با شرایطی آرمانی در دیدارهای پیش رو به میدان بروند.

وی در ادامه افزود: از روز شنبه اردوی تیم‌مان را در ساری برگزار خواهیم کرد. در این اردو با در اختیار داشتن بازیکنان ملی‌پوش قطعاً با شرایطی کاملاً خوب برنامه‌های‌مان را پیش خواهیم برد. 2 بازی در اردوی ساری مدنظر ما خواهد بود که دیدار اول‌مان با تیم صدرا و بازی دوم‌مان هم به احتمال بسیار زیاد در زمین چمن مصنوعی با نساجی برگزار خواهد شد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اردوی این تیم در ارمنستان نیز گفت: در اردوی نسبتاً کوتاه مدت خود در کشور ارمنستان هم دیداری تدارکاتی با یکی از تیم‌های لیگ این کشور برگزار خواهیم کرد تا کاملاً آماده به ایران بازگردیم و با وضعیتی مطلوب ادامه تمرینات‌مان را در تهران برای بازی با داماش پیگیری کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:‌ درست است که پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد و مانند 3 تیم مدعی قهرمانی دیگر از این مسابقات به لیگ برنمی‌گردد اما با برنامه‌ریزی و برپایی 2 اردو و برگزاری چندین دیدار تدارکاتی در اردوی ساری و ارمنستان مطمئناً به لحاظ فنی در شرایطی پایین‌تر نسبت به 3 تیم مدعی دیگر وارد مسابقات لیگ نخواهد شد.

منافی در پاسخ به این پرسش که «آیا روحیه بازیکنان و مربیان پرسپولیس با دریافت پاداش ارتقا پیدا کرده است؟»،‌ گفت: بحث پاداش‌ها هیچ ارتباطی با موضوع پول قراردادها ندارد، چون در واقع پولی که در قالب پاداش به بازیکنان پرداخت شد از طرف یکی از دوستان سرمربی پرسپولیس بود که در اختیار آنها قرار گرفت.

مربی پرسپولیس در مورد مسائل مالی یادآور شد: بعد از به وجود آمدن بعضی از مشکلات سرمربی پرسپولیس از بازیکنان خواست که دیگر در مورد مسائل مالی صحبت نکنند و فقط حواس‌شان به دیدارهای پیش رو و کسب امتیازات لازم باشد. بازیکنان هم با توجه به اعتمادی که به سرمربی‌شان دارند بحث مسائل مالی را به باشگاه سپردند تا پیگیر مسائل مالی باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا مشکل به وجود آمده بین پروین و سرمربی پرسپولیس برطرف شده است؟»،‌ گفت: مسلماً در تیم و باشگاه ما هرکس وظیفه خود را انجام می‌دهد. علی پروین به عنوان مدیرعامل کارهای مدیریتی خود را انجام می‌دهد و سرمربی تیم نیز به عنوان مسئول فنی تیم برنامه‌های فنی‌اش را دنبال می‌کند. در باشگاه پرسپولیس همه به خوبی وظایفش را انجام می‌دهد و در کار یکدیگر دخالت نمی‌کنند.

منافی در پایان در خصوص سرپرستی محمد پنجعلی در تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: پنجعلی یکی از بزرگان فوتبال ماست که از ابتدا نیز با تیم بوده است و حالا خوشحالیم که ایشان به عنوان سرپرست نیز در کنار بازیکنان و تیم خواهند بود. مسلماً حضور سرپرست جدید به سود تیم پرسپولیس خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)