پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در فوتبال ایران هر اتفاقی می‌افتد. با این حال بعید می‌دانم تیمی بخواهد تبانی کند. این کار جالب نیست و در همه جای دنیا تبانی کار زشتی است.

جواد منافی  در خصوص وضعیت این روزهای تمرینی پرسپولیس که بدون حضور ملی‌پوشان برگزار می‌شود، گفت: شرایط ما خوب است و با اینکه ملی‌پوشان در کنار ما نیستند اما تمرینات‌مان را خیلی خوب ادامه می‌دهیم. وضعیت کلی تیم خوب است اما 5-4 بازیکن مصدوم داریم که مشغول فیزیوتراپی هستند اما اردوی خوبی در شمال خواهیم داشت و ملی‌پوشان هم به ما اضافه خواهند شد تا وضعیت اردویی ما خوب باشد و دو بازی دوستانه هم در این اردو برگزار می‌کنیم تا تیم در شرایط مسابقه باقی بماند.

وی در مورد اینکه این اردو چقدر می‌تواند در ادامه کار پرسپولیس در لیگ برتر مفید واقع شود، اظهار داشت: صددرصد این اردو به سود ما خواهد بود چرا که بیشتر از یک ماه لیگ تعطیل است و نگه‌داشتن بازیکنان در شرایط مسابقه کار سختی است در هر صورت سعی ما این است که در این دو بازی که روی چمن مصنوعی انجام می‌دهیم برای بازی با داماش آماده شویم و از نظر وضعیت آب و هوایی هم آب و هوای مازندران به آب و هوای گیلان نزدیک است و این اردو می‌تواند کمک خوبی به ما کند و بعد هم به ارمنستان می‌رویم تا یک بازی دوستانه هم آنجا برگزار کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چقدر برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر شانس قائل هستید، گفت: شرایط ما سخت است چرا که با تیم‌های انتهای جدولی بازی داریم اما این موضوع برای تیم‌های دیگر هم وجود دارد ما تا آخرین لحظه امیدوار هستیم و همه چیز به خودمان بستگی دارد تا هر سه بازی را ببریم. یک نیم‌نگاهی هم به تیم‌های دیگر خواهیم داشت چرا که رقبای ما در صدر جدول با هم بازی دارند و مطمئنا آنها هم امتیاز از دست می‌دهند.

منافی در مورد شایعه تبانی در لیگ برتر افزود: ما کار سختی برای قهرمانی داریم اما به هر حال در فوتبال ایران هر اتفاقی می‌افتد. با این حال بعید می‌دانم تیمی بخواهد تبانی کند. این کار جالب نیست و در همه جای دنیا تبانی کار زشتی است و امیدوارم چنین چیزی پیش نیاید ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا این اتفاق نیفتد. ما باید بازی‌های خودمان را ببریم تا امیدوار باشیم تیم‌های دیگر لغزش داشته باشند تا ما بتوانیم به صدر جدول برسیم.

وی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس هم گفت: صددرصد شانس قهرمانی داریم چون تیم‌های بالای ما بازی مستقیم و رودررو دارند اما ما هم باید بازی‌هایمان را ببریم و منتظر لغزش تیم‌های دیگر باشیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)