پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که مشکلات او از مشکلات به وجود آمده برای شیرینی بدتر است.

محسن بنگر در مورد بازی روز گذشته تیم ملی فوتبال ایران مقابل کویت گفت: بازی خوبی بود که با پیروزی ما همراه شد و باید از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و تیم ملی را تشویق کردند تشکر کنم.

مدافع تیم ملی درباره عملکردش در این بازی و گل اول تیم کویت تصریح کرد: نباید در مورد عملکردم صحبت کنم بلکه مردم و کارشناسان باید نظر بدهند. درباره گل کویت هم بگویم، می‌خواستم ضربه بازیکن کویت را قطع کنم تا به دروازه نرسد که توپ بعد از برخورد به پای من وارد دروازه شد.

بنگر در خصوص حضور یک مربی کیک‌بوکسینگ در کادرفنی تیم ملی و تاثیرات این اتفاق اظهار داشت: فکر می‌کنم حضور یک کیک‌بوکسینگ‌کار در تیم ملی فوتبال حرکت جالبی باشد اما تاثیراتش در اردوهای بلند مدت مشخص می‌شود و بعد از 3،4 روز نمی‌شود در این مورد صحبت کرد.

مدافع پرسپولیس در واکنش به حرکت مهدی رحمتی در بازی استقلال – ملوان و جریمه مالی این بازیکن تاکید کرد: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این مورد صحبت کنم و «مهدی» هم از دوستان خوب من است، پس بهتر است به این مورد نپردازم.

بنگر ادامه داد: فصل گذشته به خاطر یک حرکت چند جلسه محروم شدم و فکر می‌کنم جالب نباشد که این موضوع قدیمی را دوباره باز کنم. محرومیت من درست یا نادرست انجام شد و الان با حرف زدن چیزی درست نمی‌شود.

«نمی‌‌دانم تکلیف طلبم از باشگاه پرسپولیس به کجا کشیده می‌شود»، مدافع پرسپولیس با بیان این جمله گفت: با این وضعی که از نظر مالی داریم بعید می‌دانم تا پایان سال بتوانیم حتی بخشی از طلب خود را از باشگاه بگیریم. واقعاً شرایط سختی داریم و امیدوارم هرچه زودتر مشکلاتمان حل شود.

بنگر در مورد آخرین وضعیت اتومبیل‌های اهدایی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: منتظریم به صورت رسمی ماشین‌ها را توقیف کنند و کار دیگری هم از دست‌مان بر نمی‌آید. متاسفانه هر اتفاقی که رخ می‌دهد به ضرر ماست و واقعاً دیگر نمی‌دانم باید چه کار کنم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا اتومبیل‌ها را به باشگاه پرسپولیس تحویل داده، اظهار داشت: مگر کسی در باشگاه هست که این ماشین‌ها را تحویل بگیرد؟‌ ضمن اینکه آنهایی که به ما این اتومبیل‌ها را دادند دیگر در باشگاه نیستند که پاسخگو باشند.

بنگر در واکنش به مشکلاتی که برای سعید شیرینی ایجاد شده، تاکید کرد: اصلاً خبر ندارم که برای شیرینی چه اتفاقی رخ داده اما فقط می‌دانم مشکل اصلی برای من است نه برای شیرینی. متاسفانه فقط می‌گویند فلانی پول زیاد گرفته و قرارداد میلیاردی دارد اما نمی‌دانند همین ماشین‌هایی که روی هواست هم جزو قرارداد ما تلقی می‌شود.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود این باشگاه به زودی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، گفت: امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به نفع پرسپولیس باشد ما که 2 سال است به تیم آمدیم از این بلاتکلیفی خسته شدیم حالا ببینید هوادار چه می‌کشد، آنها چه گناهی دارند؟

وی یادآور شد: یا باید پرسپولیس را خصوصی کنند یا اینکه اگر دولتی است بوجه خوبی داشته باشد. پرسپولیس با این هواداری که دارد باید درآمدزایی خوبی داشته و اصلاً مشکل مالی نداشته باشد. مگر تیم‌های پر طرفداری مانند بارسلونا و رئال مادرید بدهی دارند؟ پرسپولیس با توجه به پتانسیلی که دارد به راحتی می‌تواند خرج خودش را تامین کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)