پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ‌ملی فوتبال ایران گفت: هیچ بازیکنی نمی‌تواند بگوید در تیم‌ ملی فیکس بازی می‌کند.

سیدجلال حسینی پیش از شروع تمرین تیم‌ملی در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان ما دیروز بازی خوبی انجام دادند که با برد همراه شد بازی فردا سخت‌تر از بازی با کویت است و امیدوارم استارت خوبی برای جام جهانی بزنیم.

وی در مورد اینکه تاکتیک تیمی ما مقابل کویت خوب نبود گفت: فوتبال همین است بازیکنان فقط دو سه روز کنار هم تمرین کرده بودند و طبیعی است که این اتفاق بیفتد اما با این وجود خوب بازی کردند و سه امتیاز را گرفتند.

حسینی در مورد بازی با گینه گفت: هر بازی تدارکاتی برای تیم‌ملی مفید است. بازی با گینه با مسابقه نیجریه برابری می‌کند حالا یک کم بالا و پایین دارد.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به سوالی در مورد اینکه بعد از این اردو تمرینات تیم‌ملی تعطیل می‌شود و این روند باعث اختلال در کار تیم‌ملی نمی‌شود گفت: به هر حال شرایط لیگ اینطور ایجاب می‌کند و باید لیگ هم برگزار شود ضمن اینکه ما سه اردوی دیگر هم داریم. اردو در آفریقای جنوبی، اروپا و خود برزیل.

وی در مورد اینکه در تیم‌ملی فیکس بازی خواهد کرد گفت: اینجا تیم‌ملی است و با فوتبال باشگاهی فرق می‌کند اینجا نمی‌توانی بگویی که فیکس بازی می‌کنی هیچ بازیکنی نمی‌تواند بگوید در ترکیب اصلی تیم‌ملی قرار دارد کادر فنی در مورد ترکیب اصلی تیم تصمیم‌گیری می‌کنند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)