پرسپولیس نیوز : مدیرعامل بانک رسالت گفت: کاری که ما در باشگاه پرسپولیس آغاز کردیم ماندگار خواهد بود.

محمدحسین حسین‌زاده در حاشیه جلسه امضا قرارداد سه‌جانبه باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس مردمی‌ترین و بزرگترین باشگاه خاورمیانه و دنیا است. باید کاری کنیم که از همه لحاظ به این تیم کمک شود و از جوانان آن حمایت صورت بگیرد. این تیم جوانان زیادی دارد که ما با پروین در جهت حمایت از آنها برمی‌آییم.

وی ادامه داد: کمپین‌هایی درست شده است که افراد بتوانند به باشگاه کمک کنند و از جوانان حمایت شود از شرکت فولاد هم تشکر می‌کنم هواداران اصلی‌ترین حامیان ما هستند که می‌توانند برای موفقیت باشگاه سهیم باشند آنها می‌توانند اطلاعات خود را از طریق سایت به دست آورند و از طریق خودپرداز به باشگاه کمک کنند. هر هوادار در حساب خود می‌تواند حداقل 25 هزار تومان داشته باشد که ابتدا این موضوع صرف فولاد می‌شود و سود آن به باشگاه پرسپولیس می‌رسد که کم هم نیست.

مدیرعامل بانک رسالت یادآور شد: ما اولین کارت را به عابدزاده دادیم که از بزرگان باشگاه است از 16 فروردین‌ماه سال 93 این کارت‌ها در تمامی شعبه‌ها وجود خواهد داشت و می‌توانند با خرید این کارت‌ها به باشگاه کمک کنند. این کارت‌ها مزایای دیگری هم دارد اگر هواداری بخواهد پول خود را پس بگیرد به آنها پس می‌دهیم و کسانی که در اولین قرعه‌کشی ما حضور خواهند داشت دو دستگاه پژو پارس با قید قرعه به آنها خواهیم داد. مطمئن باشید این کار برای همیشه باقی خواهد ماند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)