پرسپولیس نیوز : نماینده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان گفت:در هیات دولت کارگروهی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور چند وزیر تشکیل شد که نخستین جلسه هم در این هفته برگزار شد.

امیر رضا خادم درباره وضعیت نهایی مالی بدهی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:متاسفانه در حساب و کتاب پرسپولیس بی نظمی وجود داشت و در نهایت پس از پیگیری های صورت گرفته، دو روز پیش گزارش حسابرسان آماده شد.قرار است تا شنبه و یکشنبه گزارش نهایی تحویل داده شود.

وی ادامه داد:آنچه نهایی می شود بحث بدهی هاست و در بحث دارایی ها ابهاماتی وجود دارد.سعی داریم هر آنچه متعلق به باشگاه مردمی پرسپولیس هست را مورد بررسی قرار بدهیم.برخی افراد هم در این باره در حال پاسخ دهی به برخی ابهامات مالی هستند.

خادم تاکید کرد:این بحث در موضوع استقلال هم باید این اتفاق می افتاد.بر اساس اظهارات مدیران باشگاه گفته می شود نظم مالی بهتری در این باشگاه وجود دارد.بازرسان وزرات ورزش هم از دیروز در این باشگاه حضور یافتند و امیدواریم زودتر از باشگاه پرسپولیس به چارچوب مورد نظر برسیم.با توجه به اینکه تعیین تکلیف دو باشگاه مدنظر است باید درباره وضعیت مالی آنها شفافیت وجود داشته باشد.

وی درباره بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس عنوان کرد:این دو باشگاه محبوب و مردمی هستند و موظف هستیم بهترین شرایط را برای آنها فراهم کنیم.مطابق قانون مجلس موظف به واگذاری از طریق مزایده هستیم.این بحث هم راههای مختلفی دارد.با پیگیری و عزم وزارت ورزش و جوانان برای تعیین تکلیف استقلال و پرسپولیس برای اولین بار بحث خصوصی سازی به صورت جدی در سازمان خصوصی سازی و شورای قیمت گذاری مطرح شد و سپس در هیات دولت طرح گردید.در هیات دولت کارگروهی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور چند وزیر تشکیل شد که نخستین جلسه هم در این هفته برگزار شد.

خادم درباره اینکه چه زمانی بحث واگذاری انجام خواهد شد گفت:من شخصا از هیات دولت می خواهم سریعتر این بحث را جمع بندی کنند و این موضوع از دست وزارت ورزش به صورت انحصاری خارج شده است.امیدوارم دوستان هر چه سریعتر جلسات لازم را بگذارند تا بحث ساماندهی پیدا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)