پرسپولیس نیوز : عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی حضور پرسپولیس در سوادکوه، گفت: باشگاه پرسپولیس با عذرخواهی و یا شیوه‌های دیگر ناراحتی مردم سوادکوه را جبران کند.

سیدهادی حسینی در سوادکوه با اشاره به اینکه ذات ورزش، فرهنگ و احترام متقابل است، افزود: اگر روابط انسانی و احترام متقابل و ارزش‌ها در ورزش رعایت نشود ماهیت آن زیر سئوال می‌رود.

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر مردم از ورزش و ورزشکاران رضایت نداشته باشند و احترام آنها حفظ نشود، فایده‌ای برای ورزش متصور نیستم، اظهار داشت: عدم وجود فعالیت ورزشی منهای اخلاق و فرهنگ بهتر از وجود آن است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی در رابطه با حواشی حضور کاروان پرسپولیس در سوادکوه، خاطرنشان کرد: امیدوارم که فوتبالیست‌های پرسپولیس به دلیل خستگی یا نامناسب بودن لباس برای حضور در جمع مردم آمادگی ملاقات را پیدا نکرده باشند و دلیل دیگری برای عدم پاسخ به احساسات علاقه‌مندان به ورزش وجود نداشته باشد.

حسینی بیان داشت: شایسته بود یک نماینده از این کاروان با تقدیر از حضور مردم، عدم آمادگی بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی برای ملاقات با آنان را اعلام می‌کرد.

وی با بیان اینکه امیدوارم احتمال بی‌احترامی کاروان پرسپولیس به مردم سوادکوه که به استقبال این تیم آمده بودند وجود نداشته باشد، تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس با عذرخواهی و یا شیوه‌های دیگر ناراحتی مردم سوادکوه را جبران کند.
 

این در حالی است که عدم هماهنگی در برگزاری مراسم، نبود نیروهای امنیتی و همچنین استفاده غیرمجاز تبلیغاتی دلایل عدم حضور پرسپولیسی ها در جشن رستوران سوادکوهی عنوان شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)