پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اردوی یک هفته‌ای تیم پرسپولیس تهران در مازندران را برای آمادگی بازیکنان بسیار مفید ارزیابی می‌کنم.

علی دایی در آستانه بازی تیم پرسپولیس مقابل نساجی مازندران امروز در شهرستان ساری اظهار داشت: نساجی از تیم‌های بزرگ فوتبال مازندران بوده و مردم کشورمان به خوبی شناخت کافی از این تیم و بازیکنانش دارند.

وی با اشاره اینکه باشگاه نساجی بازیکنان زیادی را به فوتبال کشور معرفی کرده است، بیان داشت: نساجی مازندران بازیکنان بسیار خوبی دارد که با پیشینه و سابقه طولانی جای این تیم فوتبال در لیگ برتر خالی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره بازی دوستانه با این تیم تصریح کرد: بازیکنانم برای آمادگی بیشتر در ادامه لیگ در یک بازی تدارکاتی ولی مفید مقابل نساجی به میدان می‌روند.

دایی گفت: حتم دارم که با توجه به حضور بازیکنان موثر و خوب در نساجی این بازی می‌تواند محک خوبی برای بازیکنان پرسپولیس تهران باشد.

وی نساجی را یکی از تیم‌های پرطرفدار فوتبال کشور عنوان کرد و اذعان داشت: با توجه به پرطرفدار بودن نساجی و همچنین پرسپولیس تهران در مازندران در بازی فردا به طور حتم سکو‌های ورزشگاه وطنی قائمشهر باید پر از تماشاگر شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تشکر از همه کسانی در مدت یک هفته همکاری لازم با باشگاه پرسپولیس تهران در دو شهر ساری و قائمشهر داشتند، افزود: اردوی یک هفته‌ای تیم پرسپولیس تهران در مازندران را برای آمادگی بازیکنان بسیار مفید ارزیابی می‌کنم.

دایی در پایان خاطرنشان کرد: یک هفته‌ای که در خدمت مردم خوب مازندران بودیم هیچ مشکل و یا تنهایی را احساس نکردیم و بازیکنان و کادر فنی با خاطرات خوب مازندران را ترک می‌کنند.

تیم پرسپولیس تهران در دومین بازی دوستانه خود در مازندران امروز از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار نساجی می‌رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)