پرسپولیس نیوز :  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی نکردن پیام صادقیان در دیدار با نساجی مازندران به دلیل مصدومیت این بازیکن بود و نخواستیم ریسک کنیم.

علی دایی در خصوص دیدار امروز (جمعه) پرسپولیس برابر نساجی مازندارن اظهار داشت: تیم ما در این دیدار خوب بازی کرد و صاحب موقعیت‌های زیادی شدیم اما توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشد و نتوانستیم دروازه تیم خوب نساجی را باز کنیم. ما صاحب موقعیت‌های زیادی شدیم اما در زدن ضربات آخر که منجر به گل شود، عملکردمان خوب نبود.

وی افزود: در این دیدار به دنبال برد و باخت نبودیم و می‌خواستیم در یک زمین چمن خوب بازی تاکتیکی و خوبی را انجام دهیم تا به ترکیب اصلی خود در دیدار آینده‌مان برابر داماش دست پیدا کنیم. ما در حین این اردو و بازی با نساجی به فکر داماش بودیم. البته برابر نساجی می‌توانستیم برنده باشیم اما حریف، بازی را در اکثر دقایق بسته بود. برد و باخت مهم نیست، البته می‌توانستیم در این بازی به پیروزی هم برسیم اما بازیکنان‌مان در به ثمر رساندن گل بی‌دقت بودند. متاسفانه در این مسابقه تیم نساجی در بیشتر زمان بازی در زمین خود جمع می‌شد و البته ما هم در سرعت دادن به بازی مشکل داشتیم و نتوانستیم خوب عمل کنیم متاسفانه بچه‌های من چند نکته را گوش نکردند اما من در کل از این دو بازی دوستانه و اردو راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اردوی این تیم در مازندران عنوان کرد: در کل از بازی‌های دوستانه‌ای که انجام دادیم و از اردوی مازندران رضایت کامل دارم و کارهایی که می‌خواستیم انجام دهیم را انجام دادیم.

دایی در خصوص بازی نکردن پیام صادقیان در بازی با نساجی گفت: ما دوست داریم که در بازی‌های دوستانه همه بازیکنان به میدان بروند تا آنها را محک بزنیم اما پیام صادقیان کمی دچار مصدومیت شده بود و پای او درد داشت.

وی ادامه داد: ما نمی‌توانستیم برای یک بازی دوستانه ریسک کنیم و پیام را در این بازی به میدان بفرستیم که به این شکل این بازیکن بازی بعدی ما را در لیگ که یک بازی حساس است از دست بدهد. بازی نکردن پیام در این بازی تنها یک دلیل داشت و آن هم مصدومیت او در تمرین روز گذشته بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)